טקסס אינסטרומנטס: המפעלים שנפגעו ביפן יחזרו לייצור מלא

31 מרץ, 2011

המפעל ב-Aizu אחראי ל-10% מכושר הייצור של TI וצפוי לחזור לייצור מלא באמצע חודש יולי. בינתיים הועבר הייצור של 80% מהקיבולת שלו למפעלים בטקסס ובפרייזינג, גרמניה

המפעל ב-Aizu אחראי ל-10% מכושר הייצור של TI וצפוי לחזור לייצור מלא באמצע חודש יולי

Techtime TI Japan
מפעל הייצור של TI בעיר Aizu

חברת טקסס אינסטורמנטס (TI) הוציאה הודעה מיוחדת כי שני מפעלי הייצור שלה ביפן שנפגעו ברעידת האדמה נמצאים בשלבי הסיום של החזרה לייצור.

המפעל בעיר Miho (כ-60 ק"מ צפונית מזרחית לטוקיו) השלים שלב חשוב השבוע עם סיום התיקונים בתשתית אספקת המים, הגאזים והחומרים הכימיים, ועם השלמת היישור והאיזון של החדר הנקי. עד תחילת השבוע נבדקו כ-90% מהמערכות החשמליות במפעל.

חומרי גלם הם עדיין נושא "גמיש"

להערכת החברה שהמפעל יתחיל להיכנס לייצור באמצע חודש אפריל, ויחזור לייצור סדרתי מלא באמצע חודש יולי. כיום מיוצרת כ-80% מקיבולת הייצור של המפעל באתרים אלטרנטיביים, בעיקר המפעל של החברה בריצ'רדסון, טקסס ובפרייזינג בגרמניה.

המפעל ב-Aizu, המצוי כ-200 ק"מ מצפון לטוקיו, התחיל בעבודות ייצור ראשוניות וצפוי לחזור לייצור מלא כבר באמצע חודש אפריל. המפעל היה אחראי ל-10% מהייצור של TI, והתמקד בעיקר בייצור PLDs ורכיבים אנלוגיים. החברה מסר שנושא האספקה של חומרי גלם נשאר "דינמי", במיוחד בחומרים הרשוים יצור שבבים פרוסות סיליקון של 300 מ"מ. החברה מסרה שהיא בודקת את תמונת המצב אצל ספקי חומרי הגלם, ובמקביל בנתה תוכנית עצמאית לרכש חומרי גלם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: האסון ביפן , חדשות , סמיקונדקטורס