רד תקשורת החזירה את הקישוריות הסלולרית למחוז טוהוקו ביפן

26 יוני, 2011

טכנולוגיית pseudowire של החברה איפשרה לספקיות התקשורת לעקוף את תחנות הבסיס שנהרסו במהלך רעידת האדמה והצונאמי, ולספק אלטרנטיבה המנצלת מערכות מורשת ותשתיות תקשורת מדורות מתקדמים

טכנולוגיית pseudowire של החברה איפשרה לספקיות התקשורת לעקוף את תחנות הבסיס שנהרסו במהלך רעידת האדמה והצונאמי

חברות התקשורת הסלולרית במחוז Tohoku שבצפון יפן, הודיעו כי הצילחו להפעיל מחדש את הרשת הסלולרית. מחוז טוהוקו היה במרכזו של רעש האדמה שפקד לאחרונה את יפן. בעקבות רעש האדמה והצונאמי, קרסו לחלוטין שירותי התקשורת הסלולרית באזור.

 

JAPAN CELLULAR ATM
מערכת ACE של רד תקשורת, מהסוג שהותקן במחוז טוהוקו

חברת רד תקשורת הודיעה שהתשתיות הסלולריתו חזרו לתיפקוד בעקבות אימוץ פתרון טכנולוגי שפיתחה. מכיוון שחלק מתחנות הבסיס (BTS) מבוססות ATM, מהן מתבצעת התמסורת (backhauling) על-גבי קישורי IP, הפתרון המהיר ביותר לחידוש השירות צריך היה להתבסס על מערכות גישה לרשת הסלולר המבצעות המרת ATM pseudowire מ- STM-1 ל-IP. הן חיפשו פיתרון תקשורת שהוא מהיר לביצוע וקל ליישום, ובחרו במערכות ACE-3100 ו-IPmux-24 של רד, שסיפקה אותן בתוך מספר שבועות.

הציוד החדש שיושם בשטח איפשר לחבר מספר תחנות בסיס על קו גישה משותף לתשתיות ATM, SDH/SONET או מיתוג מנות, כששילוב טכנולוגיית pseudowire נתן את התמיכה בהעברת שירותי הדור השני והדור השלישי של הטלפוניה הסלולרית על גבי Ethernet, IP או רשתות MPLS.

חברת רד היא מהחלוצות העולמיות בתחום ה-pseudowire. החברה פיתחה את שיטת ההמרה Time Division Multiplexing over Internet Protocol, המאפשרת לנצל באופן שקוף את הרשתות המסורתיות להעברת נתונים במיתוג מנות. הטכנולוגיה מעניקה לרשתות הדור החדש יכולת תמיכה בטכנולוגיות מורשת כמו ATM ו-TDM, באמצעות מערכות ACE, המאפשרות לטפל במידע המגיע מאנטנות שונות ולהעביר את כל ממשקי המורשת דרך רשת התמסורת, כולל ביצוע אופטימיזציה של פעולתם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: האסון ביפן , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת