SCR השיקה מערכת אלחוטית לניטור פרות מטווח רחוק

30 אוקטובר, 2013

מנכ"ל SCR, יריב אבישר, אמר שמערכת Heatime HR-LD מושתת על הצלחתם של כ-2 מיליון תגים חכמים של SCR, המנטרים היום פרות ברחבי העולם. "היא מאפשרת לקבל דו"חות בריאות ופוריות מעודכנים ולמקסם את ביצועי ההפרייה ובריאות הפרות"

חברת SCR מנתניה זכתה לאחרונה בפרס החדשנות של תערוכת World Dairy Expo שנערכה בוויסקונסין, ארה"ב, עבור מערכת Heatime HR-LD החדשה.

תגים אלחוטיים על צוואר פרות ברפת
תגים אלחוטיים על צוואר פרות ברפת

המערכת נחשבת למערכת ניטור הפרות המתקדמת ביותר כיום. היא בודקת פרמטרים כמו פעילות כללית והעלאת גירה ופעילות הפרה, המשודרים באמצעות תקשורת אלחוטית מספר פעמים בשעה אל מוקד המידע של החקלאי. המידע מגיע בזמן אמת בלא קשר למיקומה של הפרה ברפת. כל אנטנה במערכת האלחוטית מכסה מרחק של כמה מאות מטרים. היא פועלת במתכונת דו-כיוונית המאפשרת אחסון נתונים בתגים ושדרוגם ללא צורך בהסרת התגים מהפרה.

מנכ"ל SCR, יריב אבישר, אמר שמערכת Heatime HR-LD מושתת על הצלחתם של כ-2 מיליון תגים חכמים של SCR, המנטרים היום פרות ברחבי העולם. "היא מאפשרת לקבל דו"חות בריאות ופוריות מעודכנים ללא קשר למשמרות החליבה ומשפרת את היכולת של הרפתנים לפעול באופן יזום כדי למקסם את ביצועי ההפרייה ובריאות הפרות". במהלך תערוכת World Dairy Expo השיקה SCR גם את המראה החדש של המותג שלה.

תג אלחוטי (למטה) ומסוף ניהול הרפת
תג אלחוטי (למטה) ומסוף ניהול הרפת

חברת SCR נחשבת ליצרנית הגדולה בעולם של מדי-חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. כיום יותר מ-12 מיליון פרות בעולם מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות של SCR. החברה הוקמה בשנת 1976 ופועלת מאזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה 300 עובדים. בבעלותה חברות בנות בארה"ב ובאיטליה ונוכחות קבועה בסין, במזרח הרחוק ובאמריקה הלטינית. בשנת 2009 נכנסה קרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין, כשותפה בחברה ומחזיקה כיום בכ-40% ממניותיה.

SCR

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , תעשייה ישראלית