CallVU זכתה בתחרות החדשנות של מסטרקארד ואיגוד IATI

4 דצמבר, 2013

חברת CallVU נוסדה באמצע 2012 בידי אורי פארן, דורון רוטשטיין ורועי חלפון, ופיתחה טכנולוגיה המוסיפה מימד ויזואלי לשיחת טלפון של הלקוחות למוקד שירות

חברת הסטארט-אפ CallVU היא הזוכה בתחרות החדשנות של מסטרקארד והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) לשנת 2013. כך הוכרז באירוע הסיום של התחרות שנערך ביום אתמול (ג') בתל אביב.

ממייסדי CallVU: סמנכ"ל טכנולוגיות דורון רוטשטיין (מימין) והמנכ"ל אורי פארן
ממייסדי CallVU: סמנכ"ל טכנולוגיות דורון רוטשטיין (מימין) והמנכ"ל אורי פארן

חברת CallVU נוסדה באמצע 2012 בידי אורי פארן (מנכ"ל), דורון רוטשטיין ורועי חלפון, ופיתחה טכנולוגיה המוסיפה מימד ויזואלי לשיחת טלפון של לקוחות למוקד שירות. החברה גייסה כ-850 אלף דולר מקרן Explore Tech, מענק מטעם המדען הראשי במשרד הכלכלה, חברת BATM ומשקיעים פרטיים.

CALLVU-DEMOהמחזור השני בתחרות החדשנות של מסטרקארד ו-IATI הושק בחודש אוקטובר האחרון בידי חביאר פרז, נשיא מסטרקארד אירופה, בעת ביקורו בישראל. התחרות היתה למיזמים ישראליים המצויים בשלבי הפיתוח הראשוניים של מוצרים ופתרונות בתחום התשלומים האלקטרוניים. למעלה מ-45 חברות הגישו מועמדות במסגרת התחרות, ו-10 מהן הוזמנו להציג את המיזם באירוע הגמר, בנוכחות בכירי ענף הפיננסים הישראלי , 14 מנהלים בכירים של מסטרקארד העולמית שהגיעו מכל רחבי אירופה וגארי ליונס, מנהל החדשנות העולמית של מסטרקארד.

החברה הזוכה תקבל 25 אלף דולר, ותתקבל לתוכנית המאיץ (Accelerator) של ענקית הפיננסים Citi, שם במשך כארבעה חודשים תקבל חשיפה יחודית לידע ממומחי סיטי בתחומים רלוונטיים, והכרות אישית עם מנהלים בכירים של הקבוצה בעולם. בנוסף תצטרף CallVU לאיגוד IATI ללא תשלום לתקופה של שנה, ותהנה מחשיפה לרשת החברים הענפה של האיגוד.

דניאל כהן, מנכ"ל מסטרקארד ישראל, אמר שמספר המיזמים שנגשו לתחרות השנה, ואיכותם המצוינת, מעידים כי החדשנות הישראלית אינה עוצרת. "זוכת התחרות הראשונה, KitLocate, כבר עושה חיל בעסקיה ונוצרו קשרים פוריים בינה לבין מסטרקארד". ארנית שנער, מנהלת המאיץ של Citi בתל אביב אמרה ששילובה של CallVU במאיץ של סיטי, "יתרום לא רק לה אלא גם לנו, בעת שאנו ממשיכים להיחשף לטכנולוגיות ומודלים עסקיים מעניינים בענף הטכנולוגיה הישראלי".

קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"ל האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) אמרה שמישראל יצאו בשנים האחרונות טכנולוגיות המשולבות במיליוני מכשירים ומחשבים בעולם. "אין לי ספק שהחיבור עם מסטרקארד העולמית יכול לקדם פיתוח טכנולוגי ישראלי שיביא בשורה עולמית בתחום התשלומים הדיגיטליים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , טכנולוגיות מידע