Xilinx חושפת בישראל את היכולות של פלטפורמת UltraScale המהפכנית

4 פברואר, 2014

חברת Xilinx תציג לראשונה בישראל את כל מערך התכונות של פלטפורמת הרכיבים המיתכנתים החדשה UltraScale המיוצרת בתהליך של 20 ננומטר. החברה תקיים סמינר מיוחד למפתחים הישראלים שיתקיים ב-25 בפברואר באולמי אבניו באירפורט סיטי

חברת Xilinx תקיים סמינר טכנולוגי מיוחד על פלטפורמת UltraScale ביום ג', 25 בפברואר באולמי אבניו באירפורט סיטי.

חברת Xilinx תציג לראשונה בישראל את כל מערך התכונות של פלטפורמת הרכיבים המיתכנתים החדשה UltraScale המיוצרת בתהליך של 20 ננומטר. החברה תקיים סמינר טכנולוגי מיוחד למפתחים בתעשייה הישראלית שיתקיים ב-25 בפברואר באולמי אבניו באירפורט סיטי.

XILINX-PROGRAMMABLEהסמינר יתחיל בהרצאת פתיחה של נשיא ומנכ"ל Xilinx, הישראלי משה גבריאלוב, אשר יסקור את המגמות בשוק הרכיבים המיתכנתים בעולם. לאחר מכן ייערכו מספר הרצאות טכנולוגיות שבהן ייחשפו התכונות המיוחדות של הפלטפורמה, מתודולגיית התכנון החדשה וכלי הפיתוח.

ארכיטקטורת UltraScale פותחה כמענה לצורך בפיתוח מהיר של מערכות מורכבות מאוד. בליבת הסיליקון הבסיסית ביותר שלה, היא מתמודדת ישירות עם צוואר הבקבוק המרכזי של ביצועי שבבים מתקדמים: החיבורים הפנימיים (Interconnect) בתוך השבב. היא מיישמת טכניקות ASIC מתקדמות, על-מנת לשפר מן היסוד פרמטרים בסיסיים שעל בסיסם בנוי השבב, כמו התקשורת, השעון, הנתיבים הקריטיים והחיבורים הפנימיים.

מעל הרמה הזו, היא מיישמת את הרכיבים המיתכנתים Virtex ו-Kintex, המורכבים במארז צפוף בשיטת 3D-IC. כיום הרכיבים מיוצרים בגיאומטריה של 20 ננומטר, ובעתיד הקרוב החברה תוציא לשוק רכיבי UltraScale המיוצרים מטרנזיסטורי FinFET בגיאומטריה של 16 ננומטר.

לצד הצגת התכונות המיוחדות של הפלטורמה, יוקדש הכנס לכלי הפיתוח ולדרך שבה יש לפתח מוצרים חדשים. כדי לנצל את יתרונות הפלטפורמה, Xilinx פיתחה את מתודולוגיית התכנון UltraFast, הכוללת את כל רשימת ההמלצות, המסמכים ותהליך העבודה משלב הרעיון ועד הביצוע הסופי. המתודולוגיה מיושמת באמצעות כלי הפיתוח Vivado Design Suite, שעבר התאמה מיוחדת לפלטפורמת UltraScale.

ההשתתפות ללא תשלום, אולם יש להירשם בכתובת: http://event.xilinx.co.il  

XILINX-SUMMIT-2014
סדר היום המתוכנן
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: FPGA , אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס