דוד רובינשטיין פורש מניסקו בחודש יוני הקרוב

22 אפריל, 2014

דוד רובינשטיין הגיע לחברת ניסקו בשנת 2006, בעקבות העיסקה שבה היא רכשה את IES. בשנים האחרונות הוא שימש כמנכ"ל של שתי החברות הבנות, IES וניסקו סמיקומנדקטורס

דוד רובינשטיין: "זו היתה תקופה אינסטנסיבית ומאתגרת"

דוד רובינשטיין
דוד רובינשטיין

לאחר 12 שנים בחברת שיווק הרכיבים האלקטרוניים IES, מתוכן 7 שנים במסגרת קבוצת ניסקו תעשיות, הפיץ השבוע דוד רובינשטיין הודעה ללקוחות שהוא פורש מהתפקיד. "היה לי עונג לעבוד עם כולכם. זו היתה תקופה אינסטנסיבית ומאתגרת, אבל מעל לכל היא היתה מהנה מאוד", הוא כתב במייל ששלח ללקוחות.

דוד רובינשטיין הגיע לחברת ניסקו בשנת 2006, בעקבות העיסקה שבה היא רכשה את IES. בשנים האחרונות הוא שימש כמנכ"ל של שתי החברות הבנות, IES וניסקו סמיקומנדקטורס. הוא צפוי לפרוש מניסקו בתחילת חודש יוני השנה.

הפעילות המרכזית של ניסקו סמיקונדקטורס הייתה הפצה של רכיבים מיתכנתים מתוצרת חברת Xilinx. ביוני 2013 מכרה ניסקו את פעילות הזו לחברת Avnet Israel תמורת כ-5 מיליון דולר. כיום ניסקו סמיקונדקטורס היא למעשה חברה ללא פעילות.

חברת ניסקו החלה לשווק את רכיבי Xilinx בשנת 2006, לאחר רכישת הפעילות של חברת IES. בשנת 2012 הסתכמו הרכישות של ניסקו מזיילינקס בכ-18% מכלל הרכישות שלה מספקים שאת רכיביהם היא משווקת.

ניסקו תעשיות משמשת כיום כחבת אחזקות שעיקר פעילותה היא אחזקת חברות העוסקות במסחר ברכיבים אלקטרוניים. החברות הבנות המרכזיות בקבוצה הן: IES, אורמיק רכיבים, דטה-ג'יי.ס.יאי. ויוניסור.

החברה משווקת את הרכיבים ישירות לחברות אלקטרוניקה וגם לקבלני משנה המייצרים מוצרים עבור חברות אלקטרוניקה. החברה מעסיקה כ-320 עובדים. בשנת 2013 הסתכמו מכירותיה בכ-267 מיליון שקל. הלקוח הגדול ביותר שלה ב-2013 היה חברת פלקסטרוניקס, אשר המנותיה מניסקו הסתכמו בכ-15% מכלל מכירותיה

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות