Mellanox רוכשת את Integrity Project הישראלית

24 יוני, 2014

החברה הוקמה על-ידי בוגרי יחידת טכנולוגיה צבאית מובחרת ופועלת ממשרדים בבאר-שבע וברמת גן. העיסקה נועדה לחזק את זרוע התוכנה של Mellanox, לצורך פיתוח פתרונות תוכנה לייעול תשתיות הענן ופרוייקט CloudX של מלאנוקס

Mellanox רוכשת מומחי תוכנה שיצאו מיחידה טכנולוגית צבאית מובחרת

איל וולדמן. העיסקה מחזקת את יכולות התוכנה של מלאנוקס
איל וולדמן. העיסקה מחזקת את יכולות התוכנה של מלאנוקס

חברת מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox) הודיעה היום על כוונתה לרכוש את חברת התוכנה הישראלית Integrity Project. החברה הוקמה בשנת 2006 על-ידי בוגרי יחידת טכנולוגיה צבאית מובחרת ופועלת ממשרדים בבאר-שבע וברמת גן. העיסקה צפויה להסתיים ברבעון השלישי של 2014.

חברת אינטגריטי פרוג'קט מתמחה בנושאי קישוריות, יישומי זמן-אמת ואבטחה. העיסקה נועדה לחזק את אסטרטגיית תשתית הענן CloudX, של חברת מלאנוקס. היום החברה מסרה שרכישת Integrity Project תאפשר להרחיב את בסיס לקוחותיה על-ידי הוספת פתרונות תוכנה אשר יאפשרו לקבל ביצועים אופטימליים מכל מרכיבי הקישוריות.

אלעד רז, מייסד אינטגריטי פרוג'קט
אלעד רז, מייסד אינטגריטי פרוג'קט

"יישומי Web 2.0 וענן החדשים והמתפתחים אשר משפיעים על חיי היומיום שלנו תלויים במהירות הטיפול בנתונים", אמר נשיא ומנכ"ל מלאנוקס, איל וולדמן. "הרכישה תחזק את יכולות צוות התוכנה שלנו לספק את הפלטפורמות הטובות ביותר למחשוב ואחסון, כגון CloudX, ולהשתמש בנתונים בתוך סביבות מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, ואחסון.

המייסד והטכנולוג הראשי של אנטגריטי פרוג'קט, אלעד רז, אמר שהעיסקה תסייע למלאנוקס להרחיב את יכולות פיתוח התוכנה, "על-מנת לאפשר למרכזי הנתונים בענן להריץ יישומים מהר יותר וביעילות גבוהה יותר".

אסטרטגיית הענן של מלאנוקס

למרות שמקורותיה ההיסטוריים של מלאנוקס נעוצים בפתרונות קישוריות מהירים בין עבור מרכזי מיחשוב-על (HPC), מנהלת כיום מלאנוקס אסטרטגיה נחושה הממוקדת בשוקי הענן ומרכזי הנתונים. שוק זה זקוק לפתירונות קישוריות חזקים מאוד בעקבות המעבר לענן, ובניגוד לשוק מחשבי-העל, זהו שוק צומח ובעל היקפים צפויים אדירים. במסגרת זאת היא מקיעה מאמצים גוברים ברמת התוכנה, כדי לייעל את פעילות פתרונות הקישוריות המהירים שלה, ובשנה שעברה אף הכריזה על אסטרטגיית קו פתוח, במסגרתה העמידה משאבים וידע טכניים לרשות מפתחים עצמאיים.

בפברואר השנה היא הכריזה על מהלך נוסף: השקת פלטפורמת CloudX, המספקת מודל ארכיטקטוני (reference architecture) לבניית פלטפורמות ענן (פרטיות, ציבוריות או היברידיות) יעילות. הפלטפורמה בנויה במתכונת של ארון מסד המכיל את פתרונות הקישוריות של מלאנוקס המאפשר שילוב רכיבי מדף של הענן: שרתים, זיכרונות, תוכנות ניהול ועוד. המסד כולל תשתיות Ethernet  ו-InfiniBand במהירות של 40Gbps או 56Gbps.

על-פי ההערכות בשוק, גם Google וגם הענן Azure של מיקרוסופט הם כיום לקוחות של CloudX. היעד המרכזי של התשתית היא לשחרר את השרתים מטיפול בפונקציות התקשורת, כדי שיתמקדו בעיבוד והבאת המידע למשתמשים. נודע שחברת מיקרוסופט הצליחה לבצע העברת מידע בקצב של 40Gbs בתוך Azure, בלי להפעיל את המעבדים המרכזיים (CPU) בתוך השרתים.

בראיון ל-Techtime הסביר וולדמן שפלטפורמת CloudX מאפשרת לבנות ענן יעיל. "זהו מתכון לשילוב רכיבי חומרה מהמדף, פתרונות תוכנה לניהול הענן ומוצרי החיבוריות של מלאנוקס. ניתן להריץ עליה תוכנות פתוחות ותוכנות של חברות צד שלישי שיפתחו עבורה פתרונות משלהן".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , טכנולוגיות מידע , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: featured