XtremIO הישראלי הוא המוצר הצומח ביותר של EMC

8 יולי, 2014

בששת החודשים הראשונים של השיווק, מכרה EMC מערכות בהיקף של 100 מיליון דולר. בחודש השביעי לבדו, נמכרו בסיס הנתונים בהיקף של עוד 100 מיליון דולר

סגן נשיא למכירות בחברת EMC: "הפיתרון הישראלי מפשט את הקמת בסיס הנתונים"

xtreamio

בסיסי הנתונים מבוססי flash שפותחו בחברת XtremIO הישראלית הם המוצר בעל שיעור הצמיחה המהירה ביותר מכל המוצרים של חברת EMC העולמית. כך התברר היום במהלך ארוע Μega Launch שהחברה ביצעה בלונדון.

כזכור, חברת הסטארט-אפ XtremIO נירכשה על-ידי EMC בשנת 2012 תמורת כ-430 מיליון דולר. היא פיתחה טכנולוגיה לייעול הזיכרון המבוססת על מערך הבנוי מיחידת בסיס בשם X-Brick הכוללת מערך דיסקים מבוססי Flash בנפח כולל של 10 טרה-בייט. הם משמשים כאבני בניין מרכזיות לבניית בסיסי נתונים. כיום בסיס הנתונים הגדול ביותר הבנוי מיחידות XtremIO הוא בנפח של 540 טרה-בייט.

נשיא חברת EMC לתחום תשתיות מידע, דייויד גולדן, סיפר בארוע שמדובר במערך האיחסון בעל הצמיחה המהירה ביותר בתעשייה. "בששת החודשים הראשונים שהתחלנו לשווק אותו מכרנו מערכות איחסון בהיקף של כ-100 מיליון דולר.

ל-Τechtime נודע שנתוני השוק מרשימים בהרבה: בחודש השביעי לשיווק המוצר הסתכמו המכירות בעוד 100 מיליון דולר, כלומר המכירות הוכפלו בתוך ארבעה שבועות בלבד.

ענן של מוליכים למחצה

מסדי הזיכרון של XtremIO מיוצרים באירלנד ובארצות הברית, ובנויים מכונני SSD מתוצרת חברת היטאצ'י אשר כוללים שבבי NAND של אינטל, וממעבדים של אינטל המריצים את תוכנת הניהול והאופטימיזציה שפותחה בישראל. במהלך ההכרזה היום הודיעה EMC שהיא מאיצה את הביצועים של מערכות XtremIO, ומגדילה ב-50% את הנפח ואת צפיפות המידע של בסיס הנתונים המהפכניים.

סגן נשיא למכירות בחטיבת הטכנולוגיות החדשות של EMC, האחראית גם למוצרי XtremIO, סיפר ל-Τechtime, שהפיתרון מפשט את תהליך הקמת בסיס הנתונים ואת תהליך הגיבוי, וזה אחת מהתכונות המלהיבות כל-כך את הלקוחות.

חברת EMC מסרה שבמהלך השנים האחרונות, נרשמת עלייה שנתית של 29% בנפח הנתונים באפליקציות קיימות, ו-58% באפליקציות תשתיתיות על גבי אפליקציות עסקיות. חברת EMC היא מספקיות פתרונות האיחסון האירגוני והענן מהגדולות בעולם. בשנת 2013 הסתכמו מכירותיה בכ-23.2 מיליארד דולר. בישראל מעסיקה EMC יותר מ-1,000 עובדים בשבעה אתרי פעילות ומו"פ, כולל בחברות האחיות שלה: Pivotal, VMware ו-RSA.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , מחשבים ומערכות משובצות

פורסם בתגיות: featured