יניב רז מונה למנהל משותף אזור EMEA בחברת Arrow Electronics-OCS

27 יולי, 2014

הוא ישמש כמנהל משותף של כל אזור EMEA לצידו של פאולו פאקי היושב באיטליה. המשימה: ליישם בכל מדינות היעד של Arrow OCS את מודל הפעילות הגלובלית שפותח בישראל

המשימה של יניב רז: ליישם בכל מדינות היעד של Arrow OCS את מודל הפעילות הגלובלית שפותח בישראל

ARROW-YANIV

בתחילת חודש יולי נכנס יניב רז, מנכ"ל חברת ארו ישראל (Arrow OCS), לתפקידו החדש כמנהל משותף של כל אזור EMEA לצד פאולו פאקי היושב באיטליה. במסגרת המינוי החדש, כל מנהלי טריטוריות המשנה של Arrow OCS באזור EMEA ידווחו לשניהם לרז ולפאקי.

בחלוקה הפנימית של הניהול, יניב רז אחראי על מדינות אפריקה, ישראל, וחלק מיבשת אירופה. במקביל, הוא קיבל דרגת מנהל כללי אזורי וחבר בהנהלת אירופה, המונה כיום 6 חברים.

חברת Arrow OCS מספקת פתרונות מיחשוב כוללים לשוקי התעשייה והתקשורת. היא מספקת שרתים, פתרונות איחסון, מחשבים תעשייתיים,מודולים ממוחשבים ותוכנות בכל מקום בעולם. בראיון ל-Techtime, הסביר יניב רז שלצד המינוי הוטלה עליו משימה מיוחדת: ליישם בכל מדינות היעד בעולם את מודל הפעילות הגלובלית שפותח בישראל.

רז: "ביחד עם האמריקאים פיתחנו בארץ מודל פעילות שבמסגרתו אנחנו מספקים שירות בכל העולם לחברות ישראליות. הצורך נולד מכך שישראל היא מדינת ייצוא והלקוחות של הלקוחות שלנו יושבים בעיקר בחו"ל. לפני כשנה וחצי, בינואר 2013, קיבלנו מעמד של חברה בינלאומית, וכעת Arrow OCS מספקת ללקוחות הישראלים שירותים בכל הטריטוריות בעולם".

מדוע קיבלת את פרס המנכ"ל הטוב ביותר לשנת 2013 ברבעון הראשון?

"החברה בודקת את המנהלים על-פי תוצאות וראייה אסטרטגית ארוכת טווח. בשלוש השנים האחרונות צמחנו בישראל בכ-300%. רק בחצי השנה האחרונה הגדלנו ב-25% את מספר העובדים וכיום אנחנו מעסיקים כ-40 עובדים בארץ.

מרכז האינטגרציה של ארו ישראל בפתח-תקווה
מרכז האינטגרציה של ארו ישראל בפתח-תקווה

"הקמנו בפתח-תקווה מרכז אינטגרציה ולוגיסטיקה בינלאומי חדש בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. המרכז מעסיק כיום 25 עובדים ועובד מול קרוב ל-20 קבלני משנה מקומיים. המרכז משתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר והוא מהווה אחד מתוך רשת של 7 מרכזי אינטגרציה של ארו הפועלים בכל העולם".

במקביל לשינויים הללו, החל מהחודש פועלת ארו ישראל במתכונת של שתי יחידות עיקריות: חטיבת אינטגרציה ושירותים בינלאומיים המספקת פתרונות מחשוב לחברות OEM, וחטיבת הפצה הפועלת ברמה מקומית וגלובלית. רז: " אם הלקוח הישראלי זקוק למעבד או שרת שיורכב בתוך המוצר שלו בברזיל, אנחנו יכולים לספק אותו מקומית או ישירות לקו ההרכבה שלנו בברזיל, בהתאם לבחירתו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: featured