המפיץ הסיני של Endymed רכש את השליטה בחברה

3 אוגוסט, 2014

עם השלמת העיסקה בהיקף של 7 מיליון דולר, תעבור השליטה בחברת Endymed מקרן מקרן מדיקה המחזיקה בכ-18% ממנה, לידי המפיץ הסיני של החברה

עם השלמת העיסקה תעבור השליטה בחברת Endymed מקרן מקרן מדיקה, המחזיקה בכ-18% ממנה, לידי המפיץ הסיני של החברה

מערכת הטיפולים האסתטיים מבוססת RF של אנדימד
מערכת הטיפולים האסתטיים מבוססת RF של אנדימד

חברת המיכשור הרפואי אנדימד (Endymed) מכרה 29% ממניותיה לחברת OHMK Medical Technology מהונג-קומג, הנמצאת בבעלות Beijing Mansimei Medical Technology, שהיא המפיצה בסין של מוצריה אנדימד. בדילול מלא, השותף הסיני צפוי לקבל כ-37% מזוכיות ההצבעה בחברה.

המפיצה הסינית שילמה 7 מיליון דולר ומקבלת מינוי שלושה דירקטורים מטעמה. במקביל, היא קיבלה אופציות לרכוש מניות נוספות של אנדימד תמורת 1 מיליון דולר נוספים. היום החהברה הודיעה כי השותף הסיני הפקיד בחשבונה את מלוא התמורה (7 מיליון דולר). "בהתאם לסיכום בין הצדדים, הצדדים פועלים כעת להקצאת המניות והשלמת ההליכים הדרושים לשם השלמת העסקה".

עם השלמת העיסקה תעבור השליטה בחברה מקרן מדיקה (המחזיקה לפני השלמת בכ-18%) ממניות החברה, לידי במפיץ הסיני. מעניין לציין שמדובר בעיסקה בעלת פוטנציאל ממשי של ניגוד אינטרסים, ולכן הסכם ההשקעה עם השותף הסיני כולל סעיפים רבים של עקרונות פעולה שנועדו למנוע מצבים של ניגוד אינטרסים.החברה החלה לפעול תחת השם אפליסוניקס (Applisonix), אשר פיתחה את טכנולוגיית הסרת השיער Impresa המבוססת על שידור אנרגיה ממכשיר אולטרא-סאונד.

בחודש יולי 2012 השלטה עליה חברת אנדימד מקיסריה, שפיתחה את טכנולוגיית 3DEEP לטיפולי עור אסתטיים באמצעות קרינת RF. בטכנולוגיית זו משודר מספר רב של קרני RF לשכבות הפנימיות של העור: שליטה מדוייקת על הפאזה והאנרגיה של כל אחת מהקרניים יוצרת תופעת התאבכות בתוך העור, הגורמת למיקוד אנרגיה באתר היעד בלא תופעות לוואי של כאבים ואדמומית ובלא פגיעה באתרים סמוכים.

בשנת 2013 הסתכמו מכירות החברה בכ-21.1 מיליון שקל. עיקר המכירות היו של מערות RF ורק חלק קטן מאוד מהמכירות (739 אלף שקל) ממכירת מוצרים להסרת השיער שפותחו באפליסוניקס. כיום החברה פועלת מקיסריה ומעסיקה מעל 25 עובדים.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , מכשור רפואי , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: featured