הושקה חברת Keysight Technologies בישראל

17 ספטמבר, 2014

שירי מימון ושמעון בוסקילה הלהיבו את הקהל שחגג את הפיכת Agilent בדיקות אלקטרוניות לחברת Keysight. מנכ"ל Keysight ישראל, איציק סיטון: "המעבר לא ישפיע על הלקוחות של החברה בארץ"

שירי מימון ושמעון בוסקילה הלהיבו את הקהל שחגג את הפיכת Agilent ל-Keysight. מנכ"ל Keysight ישראל, איציק סיטון: "המעבר ל-Keysight לא ישפיע על הלקוחות"

KEYSIGHT SHIRI
שירי מימון ושמעון בוסקילה משמחים את המוזמנים

בארוע לקוחות שהתקיים אתמול (יום ג') בערב על שפת הים ליד קיסריה, הושקה פעילות חברת Keysight Technologies בישראל. חברת Keysight הינה המותג החדש של חברת Agilent Technologies, בעקבות התפצלות החברה לשתי חברות נפרדות: חברת ציוד בדיקה בתחומי מדעי החיים בשם Agilent, וחברת המדידות האלקטרוניות Keysight.

KEYSIGHT FLAGהפיצול התבצע בהדרגה: ב-1 באוגוסט החל תחום המדידות האלקטרוניות של Agilent לפעול תחת השם Keysight. עד לראשית נובמבר, החברה תמשיך לפעול כחברה בת של Agilent והחל מחודש נובמבר היא תפעל כחברה עצמאית.

החברה החדשה תיסחר בבורסה של ניו-יורק (NYSE) תחת הסימול KEYS כאשר החל מנובמבר, כל המכשירים שייצאו ממפעלי הייצור שלה יישאו את הלוגו של Keysight ולא את הלוגו של Agilent.

לפני מספר שבועות, עם ההכרזה על הפיצול הצפוי, הבהיר מנכ"ל Keysight Technologies בישראל, איציק סיטון, שהמעבר ל-Keysight לא ישפיע על הלקוחות של החברה.

שם חדש, מסורת ותיקה

סיטון: "כל אותם עשרות אנשים אשר עמדו לרשות לקוחותינו, ימשיכו להעניק את השירות הטוב ביותר גם תחת השם החדש". אורח הכבוד בארוע ההשקה אתמול היה נשיא Keysight אירופה, בנואה ניל. הוא סיפר שהחברה החדשה ממוקדת בתחום המדידות האלקטרוניות בלבד. "אנחנו חלק ממסורת ארוכה שהחלה בחברת היולט פקרד, אשר המוצר הראשון שלה היה מכשיר מדידה אלקטרוני. המטרה שלנו היא למדוד כל דבר הקשור בחשמל ואלקטרוניקה, ולהיות הראשונים המוציאים לשוק ציוד מדידה אלקטרוני חדשני".

נשיא Keysight אירופה, ניל בנואה
נשיא Keysight אירופה, ניל בנואה

איציק סיטון אמר שישראל היא חלק בלתי ניפרד ממורשת החדשנות של Keysight. "יש לנו קשרים עמוקים עם הקהילה בישראל. השנה תרמנו יותר מ-2 מיליון דולר למוסדות חינוך ולאקדמיה בארץ. לרעננות המחשבתית ולחדשנות בישראל יש השפעה גדולה מאוד על המוצרים של החברה. התגובות, ההערות והבקשות שאנחנו מביאים מהלקוחות בארץ הם בעלי חשיבות גדולה מאוד בהגדרת ופיתוח המוצרים החדשים של Keysight".

שיאו של ערב ההשקה היה מופע משותף של צמד הזמרים שירי מימון ושמעון בוסקילה שהלהיבו את הקהל בשיריהם והוסיפו הרבה יופי לשמחה.

KEYSIGHT SHOW

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: featured