Keysight החלה לספק הרצאות וידאו למהנדסי אלקטרוניקה

20 אוקטובר, 2014

חברת Keysight מספקת הרצאות מקוונות בחינם הממוקדות בבעיות מרכזיות בתחום התכנון האלקטרוני. כל הרצאה נמשכת בממוצע כשעה אחת וכוללת תיאור האתגר הטכנולוגי וכיצד להתמודד איתו

לאחרונה הקימה Keysight מיקרו-אתר ייעודי הכולל ספרייה של הרצאות מקוונות 

KEYSIGHT VIDEO

חברת Keysight (לשעבר חטיבת המדידות האלקטרוניות של Agilent) החלה לספק הרצאות מקוונות בחינם הממוקדות בבעיות מרכזיות בתחום התכנון האלקטרוני. כל הרצאה נמשכת בממוצע כשעה אחת וכוללת תיאור האתגר הטכנולוגי וכיצד להתמודד איתו. להלן מספר דוגמאות להרצאות נבחרות:

תכנון מגברי הספק (Power Amplifiers) המבוססים על טרנזיסטורי GaN בתדרי X-Band ובהספק של עד 100W. ההרצאה מיועדת למתכננים של מערכות הספק מבוססות מוליכיפ למחצה וניתנת על-ידי מנכ"ל חברת Plextek RFI הבריטית, ליאם דבלין.

לשמיעת ההרצאה ניתן להקליק כאן.

תכנון מעגלי RF באמצעות תוכנת ADS 2014: ההרצאה ניתנת על-ידי מנהל המוצר בחטיבת EEsof EDA וכוללת הסברים כיצד לבצע סימולציה אוטומטית של EM, תכנון בדיקות אוטומטיות עבור LTE, LTE-A ו-802.11ac, תכנון ועריכת Layout משופר ועוד. ההרצאה מיועדת למהנדסים המתכננים מערכות RF תעשייתיות ליישומים מסחריים וצבאיים תעופתיים.

לשמיעת ההרצאה ניתן להקליק כאן.

שיפור הביצועים והאמינות של מגברי הספק (PA) באמצעות ניתוח אלקטרו-תרמי: ההרצאה ניתנת על-ידי מתכנן RF בכיר בחברת Keysight, מתיו אוזאלאס. היא מתארת מתודולוגיה של תכנון מגברי הספק מטרנזיסטורי GaN, GaAs, SiGe ואחרים, תוך שימוש בסימולציה של תופעות אלקטרו-תרמיות. הבסיס לטכניקה מבוסס על הבנת ההשפעות השליליות של תופעות תרמיות על ביצועי המגברים.

לשמיעת ההרצאה ניתן להקליק כאן.

מהנדסים ומתכננים המחפשים הרצאות בנושאים נוספים, המותאמות יותר לצורכיהם, יכולים להיכנס למיקרו-אתר ייעודי שחברת Keysight הקימה לאחרונה, הכולל ספרייה של הרצאות עבור מתכנני מערכות אלקטרוניות. ראוי לציין שרוב ההרצאות כוללות גם חומר טכני נילווה בקובץ PDF הניתן להורדה.

לכניסה אל מאגר ההרצאות, הקליקו: Innovation in EDA Webcast Library

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: VIDEO , חדשות , סרטי וידאו , ציוד בדיקה