Orbotech פיתחה דור חדש של מכונות ייצור למסיכות PCB

22 אוקטובר, 2014

המערכת של Orbotech מיועדת לייצר מסיכות במעגלים מודפסים גמישים וגמישים קשיחים, עבור מעגלים בעלי צפיפות מוליכים גבוהה מאוד (HDI) ובמעגלים מודפסים מרובי-שכבות (MLB)

המערכת של Orbotech מיועדת לטפל במעגלים מודפסים גמישים וגמישים קשיחים, במעגלים בעלי צפיפות מוליכים גבוהה מאוד (HDI) ובמעגלים מרובי-שכבות (MLB)

קו הייצור של אורבוטק ביבנה
קו הייצור של אורבוטק ביבנה

חברת Orbotech משיקה השבוע בתערוכת TPCA בטאיוואן את הדור החדש של מכונות הדמאה ישירה (Direct Imaging) מדגם Nuvogo 800. המכונה מיועדת לטפל במעגלים מודפסים גמישים וגמישים קשיחים, במעגלים בעלי צפיפות מוליכים גבוהה מאוד (High Density Interconnect) ובמעגלים מודפסים מרובי-שכבות (Multilayer PCB).

טכנולוגיית הדמאה ישירה באמצעות לייזר מבוססת על הקרנת תבנית המעגל המודפס ישירות אל לוח המצופה בחומר בעל תגובה לאור, ועל ידי כך לחסוך את תהליך הייצור הצילומי הכרוך בבניית המסיכות לשכבות השונות במעגל המודפס. בנוסף למהירות המושגת בטכניקה הזו, היא נחשבת לאמינה יותר ובשורה התחתונה גם זולה יותר.

אחד מהיתרונות המיוחדים של טכניקה זו, שחשיבותו עולה בשנים האחרונות, נעוץ ביכולתה לסייע ביצירה של מעגלים מודפסים עדינים וקטנים מאוד (HDI). כיום מעגלים אלה נעשים חשובים לתעשייה עקב שינויים בבשוק מארזי השבבים. הרבה מאוד חברות מספקות רכיבים המבוססים על מספר שבבים בתוך מארז יחיד, כאשר השבבים עצמם (פיסות הסליקון) מוצמדים ללוח מודפס זעיר בתוך המארז.

מערכת Nuvogo 800 של אורבוטק עושה שימוש בטכנולוגיית לייזר מסוג MultiWave Laser Technology, המאפשרת להקרין את הלוח במספר רב של תדרי לייזר, על-מנת לקבל תוצאות טובוות בעבודה מול ציפויים מסוגים שונים. הדבר מאפשר ליצרן ה-PCB להתאים את סוג הציפוי למוצר הספציפי, על-מנת להפחית את עלויות הייצור. להערכת החברה, המערכת משיגה תפוקה של 7,000 לוחות מוקרנים ביום.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , ייצור וקבלנות משנה