Digi-Key השיקה את PCBWeb לתכנון מעגלים מודפסים

27 אוקטובר, 2014

השימוש בתוכנת התכנון הוא חופשי וללא תשלום. היא מקושרת ישירות אל מאגר של יותר מ-4 מיליון רכיבים המצויים במלאי של חברת Digi-Key. בחודש הבא החברה תכריז על כלי-פיתוח נוספים

התוכנה מקושרת ישירות אל מאגר של יותר מ-4 מיליון רכיבים במלאי של Digi-Key

DGK PCBWEB

חברת הפצת הרכיבים Digi-Key  השיקה ביחד עם חברת Aspen Labs שירות חינמי לתכנון מעגלים מודפסים הכולל קישוריות לקבצים של יותר מ-300 אלף רכיבים. השירות החדש בשם PCBWeb Designer ניתן לגישה באמצעות האינטרנט באתר www.pcbweb.com.

השימוש בתוכנת התכנון הוא חופשי וללא תשלום. היא מקושרת ישירות אל מאגר של יותר מ-4 מיליון רכיבים המצויים במלאי של חברת Digi-Key. חברת Aspen Labs נמצאת בבעלות משותפת של Digi-Key ושל Hearst Electronics Group. מנהל הפיתוח העיסקי של אספן, רוברט לינד, הסביר שהחיבור הישיר אל מחסני המלאי של Digi-Key מאפשר להאיץ את הליך התכנון וההעברה לייצור. "המהנדסים   יכולים למקם פריט במעגל, לתכנן את החיווט ולבצע הזמנה מיידית של כל החומרים (Bill of Materials).

סרטון וידאו המציג את תוכנת PCBWeb:

תוכנת PCBWeb Designer היא מוצר ה-EDA השלישי שפותח בשיתוף פעולה בין חברת Digi-Key לבין חברת Aspen Labs. כלי-הפיתוח האחרים כוללים את תוכנת Scheme-it, המאפשרת לפתח במהירות דיאגרמת מלבנים לבדיקת קונספט. התוכנה ניתנת לשימוש באמצעות האתר של Digi-Key ועד היום בוצעו בה יותר מ-36,000 תכנונים.

כלי הפיתוח השלישי הוא תוכנת PartSim, הניתנת לשימוש באמצעות האתר www.partsim.com. התוכנה מבצעת סימולציה של האותות החשמליים במעגל המתוכנן. גם בשני המוצרים האחרונים השימוש בכלי-התכנון מתבצע בחינם ובאמצעות דפדפן האינטרנט.

מנהל תחום ההנדסה בחברת Digi-Key, ראנדל רסל, אמר שהאסטרטגיה של החברה היא לספק מגוון גדול של כלי תכנון ברמות שונות של תכנון. החברה דיווחה שבחודש הבא היא מתכננת להכריז על כלי-פיתוח חדשים נוספים, ברמות שונות של יכולת המותאמות לסוג המנוי: מרמת חינם ועד רמת מנוי.

להרצאות וידאו על השימוש בתוכנת התכנון החדשה הקליקו: PCBWeb Designer

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: הכרזות , חדשות , רכיבים , שיווק והפצה , תוכנה ותכנון אלקטרוני