כנס השבבים CDNLive 2014 יתקיים ביום ב' הקרוב

28 אוקטובר, 2014

כנס תכנון השבבים הגדול, CDNLive 2014 של חברת Cadence, יתקיים ביום שני, 3 בנובמבר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. ארז צור: "נציג פתרונות חדשים ופורצי-דרך"

בכנס תכנון השבבים הגדול, CDNLive 2014 שיתקיים ב-3 בנובמבר בתל אביב, ישתתפו מנהלים בכירים של חברת קיידנס העולמית. מנכ"ל Cadence ישראל, ארז צור: "נציג בכנס פתרונות חדשים ופורצי-דרך עבור תעשיית תכנון השבבים"

EREZ-CADENCE-CEO
ארז צור, מנכ"ל קיידנס ישראל. 2014 הייתה שנה של רכישת טכנולוגיות חדשות

כנס תכנון השבבים הגדול, CDNLive 2014, יתקיים ביום שני, 3 בנובמבר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. זהו הכנס ה-31 של חברת קיידנס ישראל, ונחשב לכנס המקצועי הגדול ביותר בישראל למשתמשים ולמפתחים בתעשיית השבבים והאלקטרוניקה בארץ.

מסלולי התוכן של הכנס, בהנחייתם של מומחים ואנשי מקצוע מקיידנס ומתעשיית השבבים המקומית והעולמית, יתחלקו למספר תחומים טכניים: וריפיקציה, פיתוח מערכות, תכנון דיגיטלי/אנלוגי ותכנון IP. הכנס, כמדי שנה, מספק פלטפורמה להצגת טכנולוגיות מתקדמות של קיידנס ושל שותפיה בתעשייה ובמה למשתמשים, למפתחים ולמומחי תעשייה לקיים מפגשי נטוורקינג בנושאי תכנון אלקטרוני, פיתוח ויזמות טכנולוגית.

בין החברות שישתתפו בכנס בהצגת סיפורי לקוח  והרצאות טכניות: יבמ, מלאנוקס, אלטייר, קואלקום, DSPG, טאואר-ג'אז, אנאפורנה, גלובל פאונדריז, טקסס אינסטרומנטס ועוד. לצד ההרצאות תתקיים תערוכה מקצועית בהשתתפות עשרות חברות מתחום השבבים. בסיום הכנס, יתקיים מופע סטנד-אפ של אדיר מילר.

הבכירים של קיידנס העולמית באים לישראל

בארוע השנה ישתתפו בכירים מחברת Cadence העולמית. מליאת הכנס תיפתח בהרצאה של צ'ארלי הואנג, סגן נשיא בכיר בקבוצת מכירות מערכות ו-וריפיקציה של קיידנס. מנהל הטכנולוגיות הראשי בקבוצת ה-IP של קיידנס, כריס בראון, יציג את הטכנולוגיות החדשות ביותר של החברה בתחום ה-IP. המליאה תיחתם בדיון בהנחייתו של ארז צור, מנכ"ל קיידנס ישראל, אשר יתמקד בתחרותיות בשוק השבבים הישראלי. בדיון ישתתפו גם שי כהן, מנהל התפעול הראשי (COO) של מלאנוקס ובילי הרבוג'ה, מייסד ומנכ"ל חברת אנאפורנה לאבס.

תיאור סכימטי של SoC מודרני. קיידנס מספקת IP לכל הבלוקים
תיאור סכימטי של SoC מודרני. קיידנס מספקת IP לכל הבלוקים

לדברי ארז צור, "בשנה החולפת קיידנס רכשה חברות מובילות וחיזקה באופן משמעותי את תחום מימוש ה-IP. "בישראל, רכשה קיידנס את חברת ג'אספר, ספקית פתרונות אנליזה פורמלית, אשר מרכז הפיתוח שלה בחיפה הצטרף למרכז המו"פ של קיידנס בישראל. בנוסף, רכשנו את Forte Design Systems, שהיא ספקית של IP אריתמטי ו-HLS (סינתזה ברמה גבוהה) מבוססי SystemC ואת עסקי ה-IP של חברת TranSwitch".

סדרה של חשיפות טכנולוגיות

צור אמר שבכנס יוצגו פתרונות טכנולוגיים חדשים ופורצי דרך, אשר יסייעו בדחיפת החדשנות בתחום השבבים. "בין הפתרונות החדשים ביותר ניתן לציין את פתרון Incisive vManager לאימות תכנון וניהול, המתאפשר על-ידי טכנולוגיית שרת/לקוח.

"נציג את מערכת Cadence Quantus QRC Extraction, המהווה את הדור הבא של כלים המיועדים לשליפת (חילוץ) RC וכן את פלטפורמת Cadence Protium לבנייה מהירה של אבות טיפוס. כנס CDNLive 2014 יציג את המגמות החדשות, הטכנולוגיות המתקדמות ושיתופי הפעולה המקדמים את התעשייה העולמית והמקומית".

לתוכנית הכנס: http://www.cadence.com/cdnlive/il/2014/pages/agenda.aspx

DCNLIVE-2014

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני