מנכ"ל KLA העולמית נפגש עם עובדים ישראלים

19 נובמבר, 2014

הביקור היום הוא חלק ממבצע שבמהלכו נפגשים המנהלים הבכירים של KLA עם עובדים חדשים כדי לקרב אותם לארגון. המטרה: להתחרות על העובדים הכישרוניים ביותר בתעשייה

הביקור היום הוא חלק ממבצע שהחל לפני שנתיים שבמסגרות נפגשת הנהלת KLA-Tencor

נשיא ומנכ"ל KLA ישראל, עמי אפלבום. "אם אתה רוצה לראות את העתיד, בו אלינו"
עמי אפלבום. "אם אתה רוצה לראות את העתיד, בו אלינו"

כל חברי הנהלת חברת KLA-Tencor, ובראשם המנכ"ל, ריק וואלאס, הגיעו לישראל ופגשו היום כ-100 מעובדי החברה, אשר גוייסו לשורותיה ב-18 החודשים האחרונים. המטרה: להתחרות על העובדים הכישרוניים ביותר בתעשייה  הביקור היום הוא חלק ממבצע גלובלי שהחברה החלה בו לפני כשנתיים. המבצע קרוי KLA-Tencor Insight. המטרה היא לפגוש את העובדים החדשים המצטרפים לחברה, להציג אותה בפניהם ולהקל על הטמעת התרבות הארגונית.

מנהל משאבי האנוש הגלובלי של KLA, ג'ון ואן קמפ, אמר שכיום מעסיקה KLA-Tencor כ-6,000 עובדים בעולם, ומחציתם מחוץ לארצות הברית. "מאז שהתחלנו בפרוייקט ההנהלה הנודדת, אנחנו רואים שיפור גדול בהבנת ערכי החברה על-ידי העובדים".

500 עובדים בישראל

הפעילות של KLA-Tencor בישראל נחשבת לאחת מהפעילויות האסטרטגיות החשובות שלה בעולם. בישראל מפתחים ומייצרים מוצרי מטרולוגיה (מדידת איכות הייצור של שבבים) מרכזיים של החברה. בארבע השנים האחרונות הוכפל היקף כוח האדם המועסק בישראל, וכיום החברה מעסיקה יותר מ-500 עובדים בשלושה אתרים: אזור התעשייה מגדל העמק, קריית גת והאזור התעשייתי ביוקנעם.

לדברי ואן קמפ, הרעיון נולד במסגרת הצורך של החברה להתחרות על העובדים המבריקים ביותר בתעשייה, מול חברות בעלות פרופיל גבוה כמו אינטל, אפל, גוגל מיקרוסופט וחברות דומות. "כיום כ-40% מהעובדים בחברה עוסקים בפרוייקטי מחקר ופיתוח. מתוכם כ-60% הם בעלי תואר שני ושלישי".

לדברי נשיא ומנכ"ל KLA-Tencor ישראל, ד"ר עמי אפלבום, החברה מפתחת טכנולוגיות עתידיות המאפשרות ליצרניות שבבים ולחברות אלקטרוניקה לפתח מוצרים חדשים. "אנחנו צריכים לבצע מחקרים שיאפשרו לבצע מדידות שבבים עבור תהליכים שייכנסו לשוק בעוד חמש שנים. אם אתה רוצה ראות את העתיד, בוא אלינו. לכן אנחנו צריכים לגייס את האנשים הטובים ביותר, להתחרות על הכישרונות הבולטים ולשמור על המוטיבציה ועל היצירתיות שלהם".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות