סמינר החידושים של Microchip: ב-2 בדצמבר

25 נובמבר, 2014

סמינר Microchip Solutions for Touch & Input Sensing, Wireless & Wired Connectivity and Analog, ייערך ביום ג', ה-2 בדצמבר 2014 במרכז הכנסים כפר המכביה שברמת-גן

הסמינר, בשם Microchip Solutions for Touch & Input Sensing, Wireless & Wired Connectivity and Analog, ייערך ביום ג', ה-2 בדצמבר 2014 במרכז הכנסים כפר המכביה שברמת-גן

חברת Elina Micro תקיים בשבוע הבא סמינר טכנולוגי ביחד עם חברת Microchip Technology, שבו יוצגו החידושים האחרונים של יצרנית השבבים. הסמינר, בשם Microchip Solutions for Touch & Input Sensing, Wireless & Wired Connectivity and Analog, ייערך ביום ג', ה-2 בדצמבר 2014 במרכז הכנסים כפר המכביה שברמת-גן.

הסמינר מיועד למהנדסי חומרה, מהנדסי תוכנה ומהנדסי ארכיטקטורה.

SEMINAR MICROCHIP
הקליקו על התמונה כדי להיכנס לתוכנית הסמינר

חברת Microchip נחשבת לאחת מספקיות השבבים וערכות הפיתוח המובילות בעולם. במסגרת הסמינר, יוצגו רכיבים החדשים, פתרונות וכלי-פיתוח המתקדמים ביותר שלה לתכנון מהיר ויעיל של מערכות משובצות. במהלך הסמינר יינתנו מספר שיעורים בנושאים הבאים: פתרונות קישוריות חדשים, כולל פתרונות קישוריות קלים לשימוש וזולים מסוג Wi-Fi; פתרונות Bluetooth ו-Bluetooth Low Energy המאפשרות לקשר לענן מערכות IoT ומערכות המבוססות על מיקרו-בקרים (יודגמו גם חיבוריות של המערכת לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד ו-iOS).

נושאים נוספים בסמינר: פתרונות קישוריות USB מתקדמים דוגמת Media Controller Flash, USB Hubs, פתרונות ניהול אנרגיה וטעינה בזרם גבוהה מ-USB ועוד; ממשקי אדם מכונה מתקדמים וזולים המבוססים חיישנים קיבוליים וטכניקות חישה למשטחים רטובים ואנטי ונדליים;  חישה תלת-מימדית של מחוות באמצעות חיישן 3D ותרגומן לפקודות לבקר ללא מצלמה, אלא באמצעות חיישן פשוט וזול המבוסס רכיב ואנטנת PCB.

מיקרו-בקרים ופתרונות אנלוגיים חדשים

הכרזות נוספות ייערכו במסגרת היכרות עם מיקרו-בקרים חדשים במשפחת PIC (סדרות 32Bit, ,16Bit ו-8Bit), היכרות עם רכיבים אנלוגיים החדשים של Microchip דוגמת כגון מגברים ,LDO, ממירי DC\DC לזרם עצמי נמוך, ממירי ADC מהירים ועוד. היכרות עם פריפריות חדשות המוכללות במיקרו-בקרים, דוגמת מערכות לניהול ספקים ממותגים דיגיטליים, פריפריות אנלוגיות למיזעור של מערכות רפואיות על-שבב, פריפריות למימוש שערים מתוכנתים בתוך הבקר, פריפריות תקשורת חדשות ועוד. היכרות עם רכיבי RF לתדרי 2.4Ghz ו-Sub 1Ghz ומודולי RF ו-ZigBee והצגת ספריות תוכנה מוכנות לקיצור זמני הפיתוח.

במהלך הסמינר יהיו הצגות ראשונות בישראל של מספר מוצרים: הצגת משפחת הבקרים PIC32MZ שהיא המהירה והמתקדמת ביותר של Microchip, אשר עובדת במהירות של 330MIPS  וכוללת פריפריות וזיכרון Flash בנפח של עד2MB. הצגה ראשונה בישראל של כלי פיתוח התוכנה Harmony, אשר משלב את כל ספריות התוכנה של Microchip וכולל גם Free RTOS וכלי קינפוג לפריפריות. הכלי מסייע לפשט ולזרז את תהליך פיתוח התוכנה לבקרים גדולים ומרובי קוד.

במסגרת הזאת ייחשף בישראל כלי הפיתוח החדש MCC עבור בקרי 8 סיביות ו-16 סיביות. מדובר בכלי קינפוג גרפי קל לשימוש המתאים לכל הפריפריות של הבקר וכן להכללת ספריות ודוגמאות קוד. הכלי מייצר את הקוד בתוך מספר דקות. מה שנשאר הוא להוסיף את לוגיקת המשתמש ולצרוב. שני הכלים משולבים בסביבת הפיתוח MPLABX ומשפחת הקומפיילרים החדשים MPLABX-C .

הכניסה לסמינר חופשית וכרוכה ברישום מוקדם בכתובת:

http://www.elina-micro.co.il/service

למידע נוסף אודות הסמינר: Elina Micro

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס