ההרצאות הסודיות של Texas Instruments בישראל: חשיפת NDA של רכיבים בסמינר פתרונות תעשייתיים

11 ינואר, 2015

הסמינר יתקיים ביום ג', ה-20 בינואר 2015 באולמי אבניו בקרית שדה התעופה בשיתוף Texas Instruments ו-Avnet. יוצגו רכיבי תקשורת מפתיעים וגישה חדשה למיקרו-בקרים. ההשתתפות בהרצאות הסודיות - תחת NDA

הסמינר יתקיים ביום ג', ה-20 בינואר 2015 באולמי אבניו בקרית שדה התעופה בשיתוף Texas Instruments ו-Avnet. יוצגו רכיבי תקשורת חדשניים וגישה חדשה למיקרו-בקרים. ההשתתפות בהכרזות הסודיות – תחת NDA

TI-IOT
ערכת הפיתוח Stellaris ליישומי האינטרנט של הדברים (IoT)

במהלך סמינר הפתרונות התעשייתיים שהיא תקיים החודש ביחד עם חברת Avnet, תספק חברת Texas Instruments מידע ייחודי הנישמר בדרך-כלל בסודיות רבה.

מדובר בהרצאות שבהן יוצגו רכיבים אסטרטגיים חדשים, ואשר ניתן יהיה להשתתף בהן רק תחת תנאי NDA. הסמינר לתחום הפתרונות התעשייתיים (Industrial Solutions) יתקיים ביום ג', ה-20 בינואר 2015 באולמי אבניו בקרית שדה התעופה.

הסמינר יתמקד בתחומים בעלי עניין מיוחד לתעשייה הישראלית ויביא לארץ מומחים מרכזיים של החברה בתחום. למשל, הטכנולוג הראשי של טקסס אינסטרומנטס לתחום מעבדי DSP ומעבדי Sitara, פקה ואריס, יגיע לישראל כדי להציג את אסטרטגיית המיחשוב התעשייתי, אשר קיבלה בעולם את הכינוי Industry 4.0, ונחשבת לאחת מהמגמות המכריעות בתחום הייצור התעשייתי בשנים הבאות.

רכיבים סודיים ב-NDA Sessions

CLOUD SMALLERאחד מהנושאים המעניינים בסימנר יהיה-NDA Sessions. סוג זה של הרצאות טומן בחובו סיכון מסויים לחברה, משום שהלקוחות נחשפיםלמידע סודי על רכיבים אסטרטגיים חדשים, כאשר הם מתחייבים לא לפרסם את המידע שקיבלו. במסגרת הרצאות ה-NDA ייחשף רכיב SoC חדש התומך בפרוטוקול Bluetooth Low Energy, אשר מבוסס על מעבד Cortex-M3 של חברת ARM, בעל צריכת זרם המוערכת בכשליש מהקיים היום בשוק.

הרכיב מאגד פלטפורמה אשר תתמוך במספר רב של פרוטוקולים הפועלים בתדר של 2.4GHz, ביניהם: BLE, ZigBee, RF4CE, 6LoWPAN, פרוטוקולים ייעודיים ועוד. בנוסף, במהלך החשיפה שתיערך תחת חתימה על מסמך NDA, ייחשפו היכולות של הפלטפורמה לתמוך גם ביישומי תקשורת הנעשים בתדרי Sub-1GHz.

TI-SEMINAR-PROMOTER

הרצאה נוספת שתינתן תחת NDA תחשוף "חבר" חדש במשפחת המיקרו-בקרים MSP430 של TI, שקיבלה מעמד כמעט אגדי בתעשייה. מדובר ברכיב חדש, אשר משלב את היכולות והביצועים של MSP430, ומבוסס על ליבה של Cortex-M4 של חברת ARM.

החברה שומרת בסוד את הפרטים הטכניים של המוצר החדש. ממידע ראשוני ניתן לומר שהוא כולל גם ממירי ADC מהירים, משווה מדוייק מאוד, הצפנת AES, מחבר USB וזיכרון flash בנפח של עד 1MB.

בסמינר יוגרלו פרסים יקרי ערך:

טאבלט Asus, טאבלט Galaxy ומצלמת Go Pro.

הסמינר ללא תשלום, אולם דורש רישום מוקדם.

לתוכנית הסמינר: techtime.co.il/ti-seminar

לרישום לסמינר: TI/Avnet Industrial Solutions

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: featured