Synopsys ישראל תנהל את פעילות Coverity בארץ

19 ינואר, 2015

מנהל מרכז המכירות של Synopsys בישראל, אהוד לוונשטיין, ינהל את השיווק והמכירות של Coverity. לוונשטיין: "כל מפתח תוכנה זקוק לפתרונות של Coverity"

מנהל מרכז המכירות של Synopsys בישראל, אהוד לוונשטיין, ינהל את השיווק והמכירות של Coverity. לוונשטיין: "כל מפתח תוכנה זקוק לפתרונות של Coverity"

SYNOPSYS CEO ISRAEL EHUD

בעקבות השלמת עיסקת ההרכישה של Coverity על-ידי חברת Synopsys, האחריות לשיווק מוצרי החברה בישראל עובר לידי המשרד המקומי של סינופסיס, אשר מנוהל על-ידי אהוד לוונשטיין. כזכור, בחודש מרץ 2014 רכשה חברת סינופסיס את חברת Coverity תמורת 344 מיליון דולר במזומן, מהם כ-200 מיליון דולר באמצעות הלוואה.

חברת Coverity היא חברת תוכנה מובילה שמספקת פתרונות לאבטחת איכות תוכנה ולבדיקות אבטחה. פלטפורמת בדיקת התוכנה של Coverity מסייעת למפתחים לספק תוכנה באיכות גבוהה באמצעות בדיקה אוטומטית של קוד המקור לאיתור שגיאות שעלולות להוביל לקריסה, התנהגות בלתי צפויה, פרצות אבטחה או כשל קטסטרופלי של המערכת.

סינופסיס מביטה על שוק ה-IT

חברת סינופסיס מתמקדת בפיתוח תוכנות לתכנון שבבים ומערכות אלקטרוניות (EDA), ונחשבת לחברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. רכישת Coverity מכניסה אותה לשוק חדש המכוון של ארגוני IT גדולים וספקי תוכנה עצמאיים, בענפים כגון שירותים פיננסיים, אנרגיה, בידור ומסחר קמעונאי.

לדברי לוונשטיין, "הרכישה פותחת הזדמנות להגדיל את התמיכה שאנחנו מספקים לחברות העוסקות בתחום הסמיקונדקטור ובמערכות אלקטרוניות. המוצרים של Coverity פונים לכל סוגי מפתחי התוכנה, בעוד הפתרונות המסורתיים של סינופסיס פונים למפתחי שבבים.

"בעזרת פתרונות Coverity, נציע ללקוחות פתרון שלם יותר, ולהתרחב לכיוון שוק התוכנה הרחב יותר. בין אם הלקוחות שלנו מפתחים תוכנה משובצת או מהווים חלק משוק התוכנה הרחב יותר, הם רוצים לבדוק את הקוד שלהם ולנקות אותו בשלב המוקדם ביותר האפשרי".

סייר המאדים קוריוזיטי של נאס"א. לפני השיגור נבדקה התוכנה שלו באמצעות הכלים של Coverity
סייר המאדים קוריוזיטי של נאס"א. לפני השיגור ב-2012 נבדקה התוכנה שלו באמצעות הכלים של Coverity

עד לעיסקת הרכישה, שימשה חברת Manageware כמפיץ המקומי של Coverity. השינוי האחרון לא ישפיע על מעמדה וסינופסיס ישראל תשתף איתה פעולה בשיווק המוצרים החדשים. "לפני מספר שנים סינופסיס רכשה את ORA ו-Rsoft המספקות פתרונות סימולציה בתחום האופטיקה, ואנו ממשיכים לעבוד עם המפיצים המקומייםש להן, Art-Opt  ו-Anomaly".

וולנשטיין העריך שבשנה הקרובה החברה תתמקד בשוק המוכר של מפתחי תוכנה משובצת שהם חלק מהלקוחות המסורתיים שלה. "בתוך כך נתכנן התרחבות עתידית לשוק התוכנה הרחב יותר. בעתיד יהיו בין לקוחותינו חברות מבוססות-תוכנה טהורות, כגון ספקי שירותי תקשורת ניידת, בנקים וכן חברות ביטוח וגבייה".

למה חברות ישראליות זקוקות לפתרונות של Coverity?

"כל מפתח תוכנה צריך את הפתרונות של Coverity. הפתרונות של החברה מאפשרים גילוי מוקדם של שגיאות תוכנה ובכך מפחיתים את עלות תיקון השגיאות. הפתרון מאתר בקלות את השגיאה בקוד המקור. הוא מסייע למפתחים למלא במהירות ובאפקטיביות את האחריות שלהם בתחום ה-debugging".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , תוכנה ותכנון אלקטרוני