תחרות מובייל כדי להיכנס לשוק הסיני

12 אפריל, 2015

היום הוא היום האחרון לרישום לתחרות. המנצחת תזכה בחשיפה לענקיות הטלקום בסין במסגרת אירוע Mobile World Congress Shanghai

היום הוא היום האחרון לרישום לתחרות. המנצחת תזכה בחשיפה לענקיות הטלקום בסין במסגרת אירוע Mobile World Congress Shanghai

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה מקיים תחרות חברות סטארט-אפ מתחום המובייל במטרה להגדיל את החשיפה לענקיות מובייל בסין. האירוע יתקיים ב-27 באפריל בת"א, ביוזמת הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ בסין ו-Monday Tel-Aviv Mobile בשיתוף עם מכון הייצוא. היא מהווה שלב מקדים לשלב הגמר שיתקיים בסין. התחרות תתקיים בחסות חברת TCL הסינית, חברת האלקטרוניקה החמישית בגודלה בעולם, שתגיע לישראל במסגרת משלחת שאורגנה על ידי הנספחות הכלכלית בשנגחאי כדי לחפש טכנולוגיות ישראליות להטמעה במוצרי החברה.

החברה הזוכה תשתתף בשלב הגמר של התחרות בשנגחאי במסגרת כנס Mobile World Congress Shanghai שיתקיים ב-15-17 ביולי. בנוסף, תזכה להציג ללא עלות, בביתן הלאומי של ישראל בתערוכה, ותקבל סיוע בתיאום פגישות עם החברות הסיניות הרלוונטיות עבור מוצריה ובמשיכת גורמים בעלי השפעה לתצוגה שלה.

הכנס MWC Shanghai והתחרות בשנגחאי הינם מבית היוצר של GSMA, המפיק מידי שנה את תערוכת המובייל המובילה בעולם MWC Barcelona. מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון הייצוא  יזמו את הקמת הביתן הלאומי הישראלי הראשון בתערוכה במסגרתו השתתפו בשנה שעברה 15 חברות ישראליות אשר זכו בחשיפה משמעותית לשוק הסיני. במהלך התערוכה אשתקד נקבעו עבור החברות הישראליות למעלה מ-800 פגישות בביתן. החברות המשתתפות בתחרות יזכו לטיפול וליווי מקצועי של צוות הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ בשנגחאי בהובלת הנספח, אלעד גפני.

הקריטריונים להשתתפות בתחרות: חברת סטארט-אפ בתחום המובייל – רצוי שתהיה ממוקדת מובייל מראשיתה. החברה בת לפחות 6 חודשים, אך צעירה משנתיים וטרם זכתה למימון VC. המוצרים תומכים ב-iOS, Android או כל פלטפורמה ניידת אחרת שניתן להציג בתחרות.

בסין יש כיום 284.3 מיליון מנויים לקווי טלפון נייחים ו-1.01 מיליארד מנויים סלולריים. תעשיית הטלקום מבוססת על שלוש מפעילות בבעלות ממשלתית: צ'יינה טלקום, צ'יינה יוניקום וצ'יינה מובייל. היקף הסחר (יבוא ויצוא) של ישראל מול סין הסתכם בשנת 2014 בכ-8.52 מיליארד דולר, עלייה של 4% לעומת 2013. יצוא הסחורות הסתכם בשנת 2014 בכ-2.57 מיליארד דולר, ללא שינוי בהשוואה לאשתקד. יבוא הסחורות הסתכם ב- 2014 בכ-5.95 מיליארד דולר, עלייה של 5% לעומת 2013. סין מהווה את יעד הייצוא הרביעי של ישראל בעולם.

 היום הוא היום האחרון לרישום לתחרות. למידע נוסף:  http://israel-trade.net/china

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות