ARM רכשה את Wicentric ו-Sunrise Micro Devices

16 אפריל, 2015

הקניין הרוחני של שתי החברות ישולב בתיק המוצרים ARM Cordio, אשר מיועד להשלים את ה-IP הפיסי והמעבדים הקיימים של ARM לשווקים דוגמת האינטרנט של הדברים

הקניין הרוחני של שתי החברות ישולב בתיק המוצרים ARM Cordio, אשר מיועד להשלים את ה-IP הפיסי והמעבדים הקיימים לשווקים דוגמת האינטרנט של הדברים

תהליך פיתוח מערכת אלחוטית באמצעות ARM Cordio
תהליך פיתוח מערכת אלחוטית באמצעות ARM Cordio

חברת ARM דיווחה על רכישת חברת Wicentric המספקת מחסניות ופרופילי Bluetooth Smart, ורכישת חברת Sunrise Micro Devices המספקת קניין רוחני (IP) של Radio Bluetooth בהספק נמוך. תנאי ההסכמים טרם פורסמו. הקניין הרוחני של שתי החברות ישולב ביחד כדי ליצור את תיק המוצרים ARM Cordio, אשר מיועד להשלים את ה-IP הפיסי והמעבדים הקיימים של ARM לשווקים אלחוטיים חסכוניים באנרגיה, דוגמת האינטרנט של הדברים (IoT).

חברת Wicentric מסן-דיאגו, ארה"ב, הוקמה בשנת 2009 ופיתחה תוכנות עבור מערכות בלוטות' במטרה לאפשר את הפיתוח של מוצרי אלחוט בהספק נמוך. קו המוצרים של החברה כולל מחסניות ופרופילים של פרוטוקול בלוטות' ליצירת מוצרים בעלי יכולת הפעלה הדדית ושכבת קישור עבור אינטגרציית הסיליקון.

חברת Sunrise Micro Devices מפלורידה מתמקדת בפתרונות Radio IP, לרבות בלוקי רדיו מוכללים ומאושרים מראש והקושחה הקשורה אליהם שמטרתה להפוך את פריסת הרדיו לפשוטה יותר. במרכזם של כל רכיבי הרדיו של SMD עומדת ההפעלה במתח של פחות מוולט אחד. עבודה במתח כזה מאפשרת לרדיו לפעול למשך זמן ממושך באמצעות סוללות או באמצעות מעגלי קצירת אנרגיה (Energy Harvesting). תיק המוצרים ARM Cordio זמין לרישוי כבר מהיום.

הרחבת ההסכם עם קיידנס

בתוך כך, הרחיבות חברת ARM וחברת Cadence את הסכם שיתוף הפעולה שלהם, ותמו בשבוע שעבר על הסכם נרחב לתאימות הדדית של קניין רוחני (IP) של שתי החברות. הסכם זה מספק גישה הדדית לתיקי מוצרי IP רלוונטיים מקבוצת ה-IP של קיידנס ומ-ARM. בנוסף, ההסכם מקנה לשתי החברות זכויות לייצר שבבי בדיקה המכילים IP של קיידנס ו-IP של ARM ולספק פלטפורמות פיתוח ללקוחות.

היכולת לבדוק תאימות הדדית של IP בסיליקון מיועדת לאפשר לשתי החברות למטב ביצועים ותאימות הדדית בתוך מערכות על-גבי שבב (SoCs). הסכם התאימות המורחב כולל מעבדי ARM Cortex קיימים ועתידיים, ARM Mali GPU, IP מערכת מסוג ARM CoreLink, IP פיסי מסוג ARM Artisan, ו-ARM POP IP. ה-Cadence Design IP כולל ליבות עבור PCI Express, MIPI, USB, HDMI, DisplayPort, איתרנט, אנלוגי, DDR/LPDDR PHY וכמה פרוטוקולי אחסון וזיכרון נוספים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , קניין רוחני