כנס הצב"ד ליישומי ביטחון ותקשורת יתקיים ב-26 במאי

5 מאי, 2015

המומחים של חברת Keysight יסקרו את התאוריות, אתגרי המדידה והחדשנות הטכנולוגית בתחומים אלה, ויעמדו לרשות המבקרים לאורך היום

המומחים של חברת Keysight יסקרו את התאוריות, אתגרי המדידה והחדשנות הטכנולוגית בתחומים אלה, ויעמדו לרשות המבקרים לאורך היום 

KEYSIGHT

ביום ג', ה-26 במאי 2015 תקיים חברת Keysight Technologies את כנס הצב"ד השנתי ליישומי ביטחון ותקשורת במרכז הכנסים ישראל יפה בפארק שעל גדות נחל הירקון בתל-אביב. הכנס יתחיל ב-9 בבוקר ויימשך עד 4 ארח הצהריים.

הכנס ייערך במתכונת של הרצאות מקצועיות שיועברו יועבר על-ידי מומחים מובילים בעולם בתחומים אלה. הוא יתמקד בפתרונות בדיקה ומדידה לתחומי המכ"ם, תקשורת, לוחמה אלקטרונית, אנטנות, לוויינים ועוד.

במהלכו יסקרו המומחים מ-Keysight את התאוריות, אתגרי המדידה והחדשנות הטכנולוגית בתחומים אלה. חברי הצוות יעמדו לרשות המבקרים מהתעשייה לאורך היום ובמהלך התערוכה המקצועית הנלווית לכנס.

הכנס מיועד למהנדסי אלקטרוניקה, מהנדסי מערכת, מנהלי מחלקות הנדסה ולכל מי שמתמודד עם אתגרי בדיקה ומדידה האלקטרוניות במסגרת עבודתו. ההשתתפות בכנס היא ללא תשלום, אולם מחייבת הרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל. בין המשתתפים יוגרל פרס יקר ערך.

למידע נוסף והרשמה: 03-9288502 או [email protected]

אתר הכנס: Test & Measurement Seminar 2015

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: featured