DSPG חשפה את פלטפורמת DHAN לפיתוח IoT

19 מאי, 2015

הפלטפורמה החדשה של DSPG נועדה לפשט את תהליך הפיתוח של אבזרי IoT המבוססים על פרוטוקול התקשורת האלחוטי ULE. שותפות של החברה עם GreenPocket ו-ProSyst מתכננת פיתוח תכנוני ייחוס של יישומים חדשים

הפלטפורמה החדשה של DSPG נועדה לפשט את תהליך הפיתוח של אבזרי IoT  המבוססים על פרוטוקול התקשורת האלחוטי ULE. שותפות של החברה עם GreenPocket ו-ProSyst מתכננת פיתוח תכנוני ייחוס של יישומים חדשים

DSPGחברת DSP Group מהרצליה פיתחה פלטפורמה לפיתוח אבזרים מקושרים לאינטרנט (IoT)  המבוססת על טכנולוגיית התקשורת Ultra Low Energy, שהיא גירסה חדשה של טכנולוגיית DECT הוויתקה, אשר שימשה שנים רבות כעמוד התווך של הטלפונים האלחוטיים הביתיים. הפלטפורה נחשפה היום בתערוכת DECT World 2015 בברצלונה.

מודול DHAN החדש מבוססס על ערכת השבבים DHX91 של DSPG, המאפשרת לספק רישוריות לאבזרים נטולי בקר (MCU), או להפעיל יישומים המשתמשים במעבד ARM926 של חברת ARM. הפלטפורמה כוללת את כל המרכיבים הדרושים לייצור אבזר IoT: ערכת פיתוח, חומרה, תוכנות ממשק משתמש ותיעוד. היא מיועדת בעיקר ליישומי בית חכם, אבטחה, מיכשור רפואי, ניטור, מערכות מדידה וכדומה.

דיאגרמת המלבנים הפונקציונלית של פלטפורמת DHAN
דיאגרמת המלבנים הפונקציונלית של פלטפורמת DHAN

הפלטפורמה תואמת לתקן HAN-FUN, המגדיר את פרוטוקול השימוש בשכברת היישומים של ULE, על-מנת להבטיח תאימות בין יישומי הבית החכם השונים. במהלך התערוכה היום, נערכה הדגמה של מערכת מלאה המבוססת על שבבי התקשורת DHX91, תוך שימוש בתוכנת הבית המקושר לענן של חברת GreenPocket ותוכנת הניהול של חברת ProSyst שבבעלות בוש, המבוססת על תקן התאימות בין אבזרים המוגדר על-ידי ה-OSGi Alliance.

בנוסף לשבב האבזר מתוצרת DSPG, הפתרון כולל גם שימוש בשבבי DCX81 של DSPG, המשמשים להפעלת רכזת התקשורת האלחוטית הביתית. מנכ"ל חברת GreenPocket, ד"ר תומס גיתה, אמר שההדגמה היא פיתוח של שלוש חברות הן המובילות בתחומי ULE, DECT ו-OSGi. "הפיתוח המשותף הוא רק תחלית הדרך, ואנחנו כבר התחלנו לעבוד על פיתוח יישומים חדשניים נוספים המיועדים לשוק האינטרנט של הדברים בסביבת ULE".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית