סינופסיס רכשה את חברת Elliptic Technologies

5 יולי, 2015

הפתרונות של Elliptic מאפשרים לייעל את תכנון הסיליקון ולספק רמת אבטחה גבוהה למניעת גניבה, התעסקות בלתי מורשית, התקפות ערוצים צדדיים, נוזקה ופגיעות בנתונים

הפתרונות של Elliptic מאפשרים לייעל את תכנון הסיליקון ולספק רמת אבטחה גבוהה למניעת פגיעה במכשירים מקושרים, דוגמת גניבה, התעסקות בלתי מורשית, התקפות ערוצים צדדיים, נוזקה ופגיעות בנתונים

SYNOPSYS

חברת סינופסיס (Synopsys) ממשיכה את תנופת הרכישות של חברות בתחום האבטחה ובקרת האיכות של תוכנות. היום היא דיווחה על רכישת חברת Elliptic Technologies, ספקית מובילה של ליבות IP (מודולי תכנון מוכנים ובדוקים) לאבטחה ושל פתרונות תוכנה עבור מכשירים ניידים, רכב, בית דיגיטלי, אינטרנט של הדברים (IoT) ומחשוב הענן. רכישה זו באה בעקבות הרכישה שעליה הודיעה סינופסיס לאחרונה של חברת Codenomicon ועל התוכניות לרכוש את מוצר Seeker הישראלי של חברת Quotium.

הפתרונות של Elliptic Technologies בתחום ה-IP לאבטחה משלימים את מוצרי DesignWare IP של ומספקים ליבות קריפטוגרפיה, מאיצים ומעבדים של פרוטוקולי אבטחה, מודולי IP משובצים לאבטחה מסוג Root of Trust, אתחול מאובטח ותווכה (middleware) לקריפטוגרפיה, וכן IP להגנה על תוכן לצורך שילוב במערכות על גבי שבב (SoCs).

הפתרונות המשולבים של Elliptic מאפשרים לייעל את תכנון הסיליקון ולספק רמת אבטחה גבוהה למניעת פגיעה במכשירים מקושרים, דוגמת גניבה, התעסקות בלתי מורשית, התקפות ערוצים צדדיים, נוזקה ופגיעות בנתונים.

ליבות בתחום הקריפטוגרפיה, כולל מנועים קריפטוגרפים סימטריים ומנועים קריפטוגרפים מסוג Public Key Accelerators ומחוללים אמיתיים של מספרים טבעיים אקראיים (True Random Number Generators). מאיצים ומעבדים משותפים של פרוטוקולי אבטחה, כולל פונקציות סימטריות, א-סימטריות, MAC ועיבוד מנות תקשורת תומכים בפרוטוקולי אבטחה מרכזיים כמו IPsec, SSL/TLS/DTLS, Wi-Fi, 3GPP, LTE/LTE-A, MACsec, SRTP, PKI ואחסון.

מודולי IP משובצים לאבטחה יוצרים סביבות של חומרה מאובטחת מסוג Root of Trust, המאפשרות למכשירים מקושרים לזהות את עצמם ולבצע אותנטיקציה עבור עצמם. זאת, בכדי ליצור ערוצים מאובטחים לניהול מרחוק של מכשירים ולפריסת שירות.

אתחול מאובטח ותווכה לקריפטוגרפיה מאפשרים הפצה של אמון נרכש (inherited trust) במערכות ומאפשרים שירותי הקצאה, הגנה מפני שכפול ומפני זיוף, באמצעות שימוש בסביבה של פלטפורמת האבטחה של Elliptic. מודולי IP להגנה על תוכן כוללים HDCP 2.2 ו-DTCP-IP עבור HDMI וכן מכשירים עם יכולות DLNA מספקים הגנה על תוכן אודיו-ויזואלי כנגד פעילות בלתי מורשית של העתקה, יירוט תוכן והתעסקות בתוכן.

סינוטפסיס מסרה ש-Elliptic היא חברה מייסדת בקבוצת העבודה בתחום האבטחה ב-prpl Foundation. "אנחנו חיים בעולם מחובר לאינטרנט ואבטחה מובנית היא קריטית בהגנה על מכשירים", אמר יואכים קונקל, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הפתרונות בסינופסיס. "הרכישה של Elliptic Technologies מאפשרת לנו לספק למתכננים קו רחב של פתרונות IP לאבטחה, אשר מסייעים להם ליצור מערכות על גבי שבב הנמצאות בלבם של המכשירים המקושרים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני