זברה סוגרת את מרכז הפיתוח שרכשה ממוטורולה

20 יולי, 2015

המרכז היה חלק מחטיבת המוצרים הארגוניים של מוטורולה סולושנס שנימכרה לזברה. המרכז עסק בפיתוח המסופונים החכמים של מוטורולה והעסיק כ-65 עובדים. נודע ל-Techtime שעד סוף החודש הוא ייסגר

מרכז הפיתוח היה חלק מחטיבת המוצרים הארגוניים של מוטורולה סולושנס שנימכרה לזברה לפני כשנה. המרכז עסק בפיתוח המסופונים החכמים של מוטורולה והעסיק כ-65 עובדים. נודע ל-Techtime שעד סוף החודש הוא ייסגר

מסוף חכם של מוטורולה שפותח במרכז הפיתוח בקרית שדה התעופה
מסוף חכם של מוטורולה שפותח במרכז הפיתוח בקרית שדה התעופה

חברת זברה (Zebra Technologies) סגרה את מרכז הפיתוח הישראלי שלה אשר פעל מקרית שדה התעופה. כך נודע ל-Techtime. המרכז העסיק עד לאחרונה כ-65 עובדים, ועד סוף החודש הוא ייסגר כללי. רוב העובדים יפוטרו או פוטרו. החברה תשאיר במקום רק 7 עובדים, רובם אנשי מכירות ואנשי הנדסה התומכים בהם. ההחלטה התקבלה רק לאחרונה, והתקבלה בהפתעה בקרב אנשי המרכז בארץ.

חברת זברה רכשה במחצית 2014 את מחלקת המוצרים הארגוניים של מוטורולה סולושנס (Motorola) תמורת כ-3.5 מיליארד דולר. במסגרת העיסקה, היא קיבלה לידיה גם את מרכז פיתוח המיחשוב הנייד של מוטורולה סולושנס, אשר פעל מקרית שדה התעופה ובשיאו העסיק כ-100 מהנדסים. המרכז פיתח כמה מהמסופונים המתקדמים ביותר בעולם.

בין השאר, הוא היה אחראי לטכנולוגיה שאיפשרה שימוש בכרטיסי נסיעה אלחוטיים בתחבורה הציבורית, המבוססים על RFID, אשר נעשה בהם שימוש באולימפיאדה בלונדון. בשנים האחרונות היא עסקה בפיתוח טכנולוגיות NFC חדשות ושילובן במסופונים חכמים. עיסקת הרכישה הכפילה את היקפה של זברה לכ-7,000 עובדים וגם את שווי השוק שלה בנסד"ק המגיע כיום לכ-5.9 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: featured