קונברג' תקיים כנס בנושא התיישנות רכיבים אלקטרוניים

21 יולי, 2015

כנס Future of Obsolescence Management יתקיים בספטמבר באמסטרדם. בעיית כניסת רכיבים מזוייפים לקווי הייצור מחמירה ככל שמתקצר אורך החיים הממוצע של הרכיבים האלקטרוניים

כנס Future of Obsolescence Management יתקיים בספטמבר באמסטרדם. בעיית כניסת רכיבים מזוייפים לקווי הייצור מחמירה ככל שמתקצר אורך החיים הממוצע של הרכיבים האלקטרוניים

CONVERGE

חברת קונברג' (Converge) תקיים בחודש ספטמבר באמסטרדם כנס מיוחד שיוקדש לדיונים בבעיית ההתישנות של רכיבים אלקטרונייים. הכנס בשם Future of Obsolescence Management, יתקיים ב-22 וב-23 בספטמבר במוזיאון האמנות Amsterdam Hermitage.

הכנס יתמקד בבעיות שרשרת האספקה, ובמיוחד בהתמודדות עם בעיית כניסת רכיבים מזוייפים לקווי הייצור, המחמירה ככל שמתקצר אורך החיים הממוצע של הרכיבים האלקטרוניים. בארוע ישתתפו מומחים מכל מגזרי שרשרת האספקה: יצרני רכיבים, קבלני ייצור, מפיצים, מכוני בדיקת רכיבים ומומחי בקרת איכות, אשר יידונו בדרכים הטובות ביותר להתמודדות עם בעיית התיישנות הרכיבים.

מנכ"ל קונברג' (וסגן נשיא ב-Arrow שהחברה נמצאת בבעלותה), אריק צ'יחוואיי (Eric Checkoway), אמר שכיום בעיית ההתיישנות כבר אינה נחלתן של תעשיות הביטחון והתעופה, "אלא אתגר המכביד על שווקים נוספים דוגמת תעשיית הרכב, המיכשור הרפואי, הציוד התעשייתי ואפילו המוצרים הצרכניים. זה הזמן שמומחי שרשרת האספקה ייפגשו ביחד ויגבשו במשותף את המענה הטוב ביותר".

הכנס ייערך ביום ' ה-23 בספטמבר. יתקיימו הרצאות מטעם מומחים בתעשייה ומקבוצת ארו בנושאים כמו ניהול פיננסי וסיכונים, הפצה עצמאית, איסוף וניתחו מידע חכם, טיפול ובדיקת רכיבים, תקנים תעשייתיים, ונקודת המבט של יצרנים (OEM) וקבלני ייצור (EMS). הרצאת הסיכום תינתן על-ידי ד"ר פיל זולואטה, לשעבר יו"ר איגוד מהנדסי הרכב (SAE), אשר יציג את יוזמת ההסמכה של האיגוד, אשר מיועדת לספק כלים להתמודדות עם הבעיה.

ביום ג', ה-22 בספטמבר, יתקיים ארוע נטוורקינג שבמהלכו תארח קונברג' את המשתתפים במחסן החלפים שלה באמסטרדם ולאחר מכן בסיור בסיפנה עם ארוחת צהריים בעיר העיתקה של אמספטרדם. ההשתתפות בכנס ובארוע הנטוורקינג היא בחינם. המשתתתפים צריכים לממן לעצמן את הנסיעה והמלון בלבד.

למידע נוסף ורישום: Future of Obsolescence Management

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , רכיבים , שיווק והפצה