אינטל מכפילה את הבונוסים על גיוס נשים לחברה

26 אוגוסט, 2015

חברת אינטל ישראל השיקה היום את המבצע "חברה מביא חברה", שנועד להגדיל את שיעור הנשים המועסקות בחברה. כיום, הנשים המועסקות באינטל מהוות כ-21% מכלל העובדים

חברת אינטל ישראל השיקה היום את המבצע "חברה מביא חברה", שנועד להגדיל את שיעור הנשים המועסקות בחברה. כיום, הנשים המועסקות באינטל מהוות כ-21% מכלל העובדים

עובדות במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה
עובדות במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה

חברת אינטל ישראל (Intel), שהיא המעסיקה הגדולה ביותר התעשיית ההייטק הישראלית, הכריזה על קמפיין בשם "חבר מביא חברה", שנועד להגדיל את שיעור הנשים בקרב עובדיה: החברה הודיעה היום (ד') שהיא תכפיל את הבונוס שמוענק לעובדים שיגייסו נשים לחברה. "בכדי לגייס את העובדים הטובים ביותר אנו חייבים להגדיל את מספר הנשים שפונות לאינטל", אמרה מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיאה בחברה העולמית. "הכפלת הבונוסים שולחת מסר ברור שאנחנו רציניים ברצון להגדיל את מספר הנשים".

מנהל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל וסגן נשיא בחברה, גדי זינגר, אמר שהיכולת של חברה לצמוח ולחדש נובעת גם מגיוון בכוח האדם. "אנחנו רוצים לראות יותר נשים בכוח העבודה ומוכנים לנקוט בצעדים הדרושים כדי לגרום לזה לקרות". התוכנית הוותיקה "חבר מביא חבר" היא אחד ממקורות הגיוס החזקים והחשובים של אינטל. קורות החיים המופנים אל אינטל דרך ערוץ גיוס זה נבדקים בעדיפות ראשונה, ומחלקת הגיוס מפיקה מהם את שיעור הגיוסים הגבוה ביותר מבין הערוצים השונים.

בנוסף לבונוסים על גיוס עובדות, אינטל הכריזה כי תעניק השנה מלגות לסטודנטיות בהיקף של 130 אלף שקל. את המלגות, לסטודנטים הלומדים הנדסה ומדעי מחשב, מעניקה אינטל מדי שנה, אולם השנה הוחלט להעניק אותן לסטודנטיות בלבד. הן ייבחרו על-ידי האוניברסיטאות המשתפות פעולה עם אינטל.

כיום מגיע שיעור הנשים באינטל ישראל לכ-21% מהעובדים; שיעורן של הנשים בקרב הנהלה החברה בארץ הוא 30%, ואילו שיעורן בקרב הנהלת המפעל בקריית גת עומד על כ-40%. בתחילת השנה מנכ"ל אינטל העולמית, בריאן קרזניץ', על תוכנית בשם "גיוון בטכנולוגיה" במטרה להביא עד 2020 לייצוג מלא של כל האוכלוסיה בחברה, ובכוונתה להשקיע במהלך הזה סכום של כ-300 מיליון דולר. לאחרונה גם הקימה אינטל את קרן הגיוון (Intel Capital Diversity Fund), אשר תשקיע 125 מיליון דולר בכל העולם, בעסקים בהובלת נשים וקבוצות מיעוט המצויות בתת-ייצוג בתעשיית ההייטק. 

"אנו מאמינים שמגוון בתעסוקה הוא המנוע לחדשנות וליצירתיות של החברה", אמרה יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל. "כחברה גלובלית, אנו רואים במגוון חלק מהותי מערכי החברה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , אנשים , חדשות