אינטל נכנסת לשוק הרחפנים: משקיעה 60 מ' ד' ביוניק

30 אוגוסט, 2015

מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ': "אנחנו מאמינים בעולם חכם ומקושר. הגדרנו מפת דרכים אשר תשנה את כללי המשחק בתעשיית הרחפנים העולמית"

מנכ"ל אינטל: "הגדרנו מפת דרכים אשר תשנה את כללי המשחק בתעשיית הרחפנים"

INTEL

אחרי גוגל, פייסבור ואמזון, גם חברת אינטל הגיעה למסקנה שהיא לא יכולה להתעלם מהצעצוע הכי חדש והכי מרתק בתעשייה: רחפנים. בסוף השבוע הודיע מנכ"ל חברת אינטל, בריאן קרזניץ', על ביצוע השקעה בהיקף של 60 מיליון דולר בחברת Yuneec Electric Avuation המתמחה בייצור של רחפנים מסחריים מרובי-רוטורים.

בנוסף להשקעה יוצאת הדופן, גם ההכרזה עליה היתה יוצאת דופן: שתי החברות העלו סרטון וידאו באתר הבית של Yuneec, שבו מציג מנכ" אינטל את ההשקעה ואת הסיבות לביצועה.

"אינטל מאמינה בעולם חכם ומקושר, ואחת מהדרכים הטובות ביותר להביא לעולם חוכמה וקישוריות היא באמצעות רחפנים. אנחנו מאמינים שההשקעה הזאת תשנה את כללי המשחק בשוק הרחפנים. הגדרנו מפת דרכים של רחפנים אשר ייצרו מהפיכה בתעשייה. טיאו יו, מנכ"ל ומייסד החברה, הסביר בסרטון שהרעיון הוא לספק רחפנים קלים מאוד לשימוש, הם מגיעים ללקוח מוכנים לטיסה באמצעות תכנות מוכן מראש".

חברת יוניק מפתחת רחפנים זעירים ומטוסים חשמליים. בין השאר, היא מייצרת שני דגמים של מטוסים חשמליים קלים, עבור אדם אחד ועבור שני אנשים, בעלי מנוע חשמלי בהספק של 48KW. במקביל, היא פיתחה קו של רחפנים חשמליים לפי הקונספט Ready to Fly, אשר פועלי באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד, וכוללים משדרי שליטה ובקרה בתדר של 2.4GHz וקו תקשורת וידאו ברוחב פס של 5.8GHz.

להערכת החברה, כיום הדגמים שלה מיוצרים בהיקף של מיליון יחידות בשנה, באמצעות ייצור ישיר ובאמצעות שותפים עסקיים.

רחפנים מתוצרת יוניק
רחפנים מתוצרת יוניק
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: featured