סנדיסק מגייסת 90 עובדים; נותנת בונוס של 20 אלף שקל

31 אוגוסט, 2015

מרכז הפיתוח של סנדיסק ישראל מתרחב בקצב מהיר מהצפוי. כדי לעודד את הגיוס של עובדים חדשים, החברה תתן בונוס של 20,000 שקל על כל מגוייס

מרכז הפיתוח של סנדיסק ישראל מתרחב בקצב מהיר מהצפוי. כדי לעודד את הגיוס של עובדים חדשים, החברה תתן בונוס של 20,000 שקל על כל מגוייס, במבצע חבר מביא חבר

מרכז הפיתוח הישראלי של חברת של סנדיסק (SanDisk), המתמחה בפיתוח וייצור פתרונות אחסון מבוססי פלאש, החל במסע גיוס מהנדסים. בימים הקרובים יתווספו 40 משרות חדשות אל 50 המשרות שנפתחו לאחרונה. המשרות מיועדות לאיוש מיידי, במיוחד בתחומי מחקר ופיתוח, אימות התכנון ו-Firmware. כיום סנדיסק מעסיקה כ-650 עובדים בישראל בשלושה מרכזי הפיתוח: בכפר-סבא, עומר שליד באר-שבע ובתפן בגליל.

כדי להמריץ את הגיוס, נשלחה בימים האחרונים הודעה לעובדי החברה, שלפיה במסגרת תוכנית מדיניות ה״חבר מביא חבר״ יקבל כל עובד המביא מועמד שייקלט בסנדיסק בונוס של 20 אלף שקל. עובד שיצליח לגייס שלושה עובדים, יקבל בנוסף לכסף גם גם אייפד אייר על כל עובד שיביא לחברה.

סמנכ"לית משאבי האנוש לישראל ואירופה ומשנה למנכ"ל סנדיסק ישראל, רונית רונן-קרפול, אמרה שהגידול במספר המשרות שהתפנו נובע מהרחבת פעילות המחקר והפיתוח בישראל. ״כאשר חנכנו את הבניין החדש בפארק התעשייה בתפן (6,000 מ״ר), היה לנו ברור לשל-100 העובדים במקום יצטרפו עובדים נוספים, ואני שמחה שהמהלך מתרחש מהר משציפינו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , אנשים , חדשות