חברת Fineline רכשה את QPI ההולנדית

6 אוקטובר, 2015

"כדי לממש את אסטרטגיית הצמיחה שלה, נזקקה QPI לשותף חזק כמו פיינליין, המספק לנו קווי ייצור איכותיים, תמיכה מצויינת ולוגיסטיקה"

"כדי לממש את אסטרטגיית הצמיחה שלה, נזקקה QPI לשותף חזק כמו פיינליין, המספק לנו קווי ייצור איכותיים, תמיכה מצויינת ולוגיסטיקה"

FINELINE

ספקית המעגלים המודפסים הישראלית-סינית, Fineline Global, רכשה את חברת Q.P.I. Group מהעיר הלמונד שבהולנד. סכום העיסקה לא נמסר, אולם QPI דיווחה באתר שלה (www.qpigroup.com) שהעיסקה "תחזק את מעמדה של Fineline בארצות השפלה ובמרכז אירופה, ותספק לה יכולות תכנון, ייצור אבות טיפוס ותמיכה הנדסית מתקדמת".

בשנה שעברה ביצעה פיינליין שתי רכישות נוספות: חברת KBL בגרמניה וחברת IM-EX באיטליה. גם לאחר העיסקה, תמשיך QPI לעבוד תחת שם המותג הקיים שלה.

המנכ"ל הנוכחי של QPI, אריאן ורנאאר, ישמש גם כמנכ"ל הקבוצה במסגרת פיינליין. לדבריו, ל-QPI יש ידע רב בתחום המעגלים הגמישים קשיחים, מבני PCB ייחודיים, תכנון וביצוע בדיקות של כרטיסים מודפסים. "כדי לממש את אסטרטגיית הצמיחה שלה, נזקקה QPI לשותף חזק כמו פיינליין, המספק לנו קווי ייצור איכותיים, תמיכה מצויינת ולוגיסטיקה".

נשיאת Fineline Global, אורנה קליינמן, אמרה של-QPI יש נתח שוק משמעותי בבלגיה ובהולנד, וכעת היא צומחת במדינות מרכז אירופה. "יש ל-QPI מערך מצויין של תמיכה בלקוחות וידע רב בטכנולוגיות ובתכנון מעגלי PCB. אנחנו בטוחים שבסיוע פיינליין היא תרחיב את היקף פעילותה בארצות השפלה ובמרכז אירופה".

קבוצת Fineline נמצאת בבעלות בני קרמר (90%). היא הוקמה בשנת 2007 בעקבות מיזוג בין חברת אביב פיסיבי (Aviv PCB) לבין חברת Fineline GmBH מהעיר הילדן שבגרמניה. היא מספקת פתרונות ייצור והפצת PCB מגוונים: החל מלוחות חד-צדדייים פשוטים וכלה בלוחות מורכבים בני 32 שכבות, ומעגלים התפורים לפי צורכי הלקוח.

שותפתו אורנה קליינמן מחזיקה ב-10% ממניות אביב פיסיבי ובחלק ממניות Fineline Group. קבוצת Fineline הוקמה בשנת 2007, בעקבות מיזוג בין חברת אביב פיסיבי (Aviv PCB) לבין חברת Fineline GmBH מהעיר הילדן שבגרמניה. היא מספקת פתרונות ייצור והפצת PCB מגוונים: החל מלוחות חד-דיצייים פשוטים וכלה בלוחות מורכבים בני 32 שכבות, ומעגלים התפורים לפי צורכי הלקוח.

הקבוצה פועלת ב-17 מדינות ומחזיקה בחברות בנות בגרמניה, צרפת איטליה, בריטניה, רוסיה, ישראל ודרום-מזרח אסיה. בנובמבר 2011 נירכשו 25% מ-Fineline על-ידי יצרנית המעגלים המודפסים משנחאי, Shenzhen Fastprint Circuit Tech.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית