S2C מספקת אפשרות לבדיקת תכנוני שבבים בענן

15 נובמבר, 2015

מנהל מכירות S2C בישראל, שרון צ'חובר: "צוותים שונים מאתרים מרוחקים יכולים לעבוד על שבבים שונים, ולבצע את הבדיקות בארון כרטיסים אחד"

מנהל מכירות S2C בישראל, שרון צ'חובר: "צוותים שונים מאתרים מרוחקים יכולים לעבוד על שבבים שונים, ולבצע את הבדיקות בארון כרטיסים אחד"

Prodigy Logic Module
Prodigy Logic Module

חברת S2C מסן חוזה, קליפורניה, הכריזה על כרטיס להרצת תכנוני שבבים, המאפשר לבצע את הבדיקות גם בענן. לפני כחודש החברה הכריזה על סדרת כרטיסי בדיקות חדשים ממשפחת Prodigy Logic Modules, המבוססים על רכיב UltraScale VU440 של חברת Xilinx. הכרטיסים שהוכרזו כוללים רכיב UltraScale יחיד, ובקרוב החברה תתחיל להוציא לשוק גם גרסה חזקה יותר הכוללת שני רכיבי UltraScale בכרטיס יחיד.

להערכת החברה, המוצרים החדשים מאפשרים ליישם תהליך שבו קוד התכנון של SoC שלם ניתן להעברה למערכת מבוססת רכיבים מיתכנתים מסוג FPGA, כדי לבצע בדיקה מלאה של תכנון ה-SoC. התהליך הזה קיבל את הכינוי system-on-FPGA – SoFPGA. מטרת הכרטיסים היא לספק למתכננים להריץ תכנוני ASIC גדולים מאוד על מערכת המדמה את הרכיב, ובודקת את התיפקוד שלו לפני שהוא יוצא לייצור.

חברת S2C הוקמה בשנת 2003 ומספקת פתרונות פרוטוטייפינג (בדיקת אבות טיפוס של תכנוני שבבים) ליצרני שבבים לפני שהם מעבירים את התכנון לייצור כשבב ASIC ייעודי. הקונספט של החברה מבוסס על פיתוח כרטיסי בדיקות המאפשרים לבדוק על-גבי רכיבי FPGA את ההתנהגות הפונקציונלית של של השבב המתוכנן.

לדברי מנהל המכירות בישראל של חברת S2C, ניתן להטעין את התכנון של השבב בתוך ארון הכולל עד 32 כרטיסי, ועל-ידי כך להשיג הדמיית תפקוד של SoC שלם. "כיום החברה תומכת בצורך חדש של הלקוחות: היא פיתחה ארון כרטיסים ותכונת ניהול המאפשרים למתכננים להיכנס אליו באמצעות הענן.

"הדבר מאפשר לבצע בדיקה מרחוק של השבב, ואחר לצאת ממערך הבדיקה. אחד מהיתרונות הגדולים של פתרון הענן, הוא שצוותים שונים מאתרים רחוקים יכולים לעבוד על שבבים שונים, ולבצע את הבדיקות שלהם על-גבי ארון כרטיסים מרוחק אחד".

מעניין לציין שמאז הקמתה של החברה היא פיתחה בעיקר כרטיסים המבוססים על הרכיבים המיתכנתים של חברת Xilinx. כעת חל שינוי באסטרטגיה, והשמועה אומרת שהיא מתכננת להוציא לשוק כרטיסים המבוססים על רכיב של חברת Altera, המתחרה המרכזית של Xilinx.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: FPGA , חדשות , סמיקונדקטורס