נמשכת הירידה במכירות PCB טכנולוגיות: 73 מ' ש' ברבעון

22 נובמבר, 2015

בחודשים יולי-אוגוסט וספטמבר השנה, השקיעה פי.ס.יבי טכנולוגיות סכום של כ-13.2 מיליון שקל בשיפור קווי הייצור הקיימים שלה

בחודשים יולי-אוגוסט וספטמבר השנה, השקיעה פי.ס.יבי טכנולוגיות סכום של כ-13.2 מיליון שקל בשיפור קווי הייצור הקיימים שלה

PCBברבעון השלישי של 2015 הסתכמו המכירות של חברת פי.סי.בי טכנולוגיות (PCB Technologies) בכ-73 מיליון שקל, בהשוואה למכירות של כ-92.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו המכירות בכ-226.6 מיליון דקל, בהשוואה לכ-267.8 מיליון שקל אשתקד.

בסך הכל, החברה דיווחה על הפסד מצטבר של כ-2.84 מיליון שקלים מתחילת השנה, בהשוואה לרווח נקי של 4.13 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה מדווחת על ירידה כללית בפעילות, אשר מתבצטאת גם בהקטנת העלויות של עמלות לסוכנים, אולם מסרה שהיא ממשיכה להשקיע בקווי הייצור של לצורך שמירה על כושר התחרות.

לפי הדו"ח הרבעוני, בחודשים יולי-אוגוסט וספטמבר השנה, היא השקיעה 13.2 מיליון שקל בשיפור קווי הייצור הקיימים שלה.

חברת פי.סי.בי נמצאת בבעלות פריורטק (70%) ועוסקת בעיקר בייצור מעגלים מודפסים בסדרות קטנות ובינוניות ובהרכבת כרטיסים אלקטרוניים בתכונת Turn-key שבה היא עוסקת גם ברכש הרכיבים. ההתמחות העיקרית שלה היא בתחומי המוצרים הצבאיים, הרפואיים ומערכות RF. בשנת 2014 הסתכמו מכירותיה בכ-360 מיליון שקל, מתוכם כ-60% עבור פרוייקטי הרכבת כרטיסים אלקטרוניים וכ-40% לייצור מעגלים מודפסים.

החברה נמצאת כעת במהלכו של ניסיון לאתר שותפים לצורך הקמת מפעל ייצור בהודו. בתחילת השנה היא נכנסה למו"מ עם גורם הודי במטרה לייסד חברה משותפת, אשר תקים מפעל ייצור בהשקעה כוללת של כ-60 מיליון דולר. בחודש אוגוסט השנה ניפסק המו"מ, והחברה מסרה שבכוונתה "להמשיך ולפעול להקמת מפעל ייצור בהודו, והיא בודקת כעת את האפשרויות העומדות בפניה עם מספר שותפים פוטנציאליים אחרים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית