לקראת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות: פריסקייל ישראל מציעה פרסים לרעיונות מדליקים

26 נובמבר, 2015

היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות יתקיים ב-3 בדצמבר 2015. פריסקייל ישראל מציעה לכם להעלות רעיון לשיפור חיים באמצעות יישום IoT, ולזכות בכרטיס HummingBoard Edge, המאפשר לממש אותו

היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות יתקיים ב-3 בדצמבר 2015. פריסקייל ישראל מציעה לכם להעלות רעיון לשיפור חיים באמצעות יישום IoT, ולזכות בכרטיס HummingBoard Edge, המאפשר לממש אותו

מערכת OrCam המסייעת ללקויי ראייה ומבוססת על מעבד פריסקייל
מערכת OrCam המסייעת ללקויי ראייה ומבוססת על מעבד פריסקייל

לקראת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, שיתקיים ביום ה', ה-3 בדצמבר 2015, יוזמת חברת פריסקייל ישראל תחרות נושאת פרסים לגיבוש רעיונות עבור יישומי IoT שיסייעו לאנשים בעלי מוגבלויות בתפקוד יומיומי.

האתגר: לגבש רעיון עבור אבזר או פתרון IoT שיקל על חייהם של בעלי מוגבלויות, ולתאר את הרעיון בעמוד הייעודי של Freescale IoT Challenge.

HUMMINGBOARDחמשת המקומות הראשונים יזכו בכרטיס HummingBoard-Edge המתקדם ביותר של חברת SolidRun הישראלית, ספק כוח וכרטיס זיכרון בנפח של 8GB, בכדי לממש את הרעיון שהציעו.

צוות שיפוט המורכב מנציגי חברת Freescale ,SolidRun ועורך Techtime יבחר את הרעיונות הזוכים.

חברת Freescale היא יצרנית מובילה של פתרונות עיבוד מאובטחים ומשובצים עבור האינטרנט של הדברים (IoT). כרטיס HummingBoard Edge של חברת SolidRun הישראלית מבוסס על ליבות ARM המוטמעות במעבד היישומים i.MX6 של חברת פריסקייל.

הכרטיס כולל את כל המרכיבים הדרושים לפלטפורמת פיתוח מואץ ויישום של פתרונות האינטרנט של הדברים בתחומים רבים, דוגמת בית חכם, העיר החכמה, יישומי תחבורה ורכב, פתרונות לרשתות שיווק, מיכשור בריאותי, אבזרים לבישים ועוד.

הירשמו עכשיו לאתגר, ותוכלו לזכות באחד מכרטיסי הפיתוח המתקדמים בעולם!

FREESCALE-IOT-REGISTER

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות