hp השיקה את הטאבלט העיסקי הראשון

7 דצמבר, 2015

הטאבלט P Elite x2 1012 תוכנן במיוחד לצרכים של אנשי מקצוע ניידים. הדגם החדש תוכנן לעמידות במיפרטי תקן MIL-STD ובתנאים סביבתיים קשים

הטאבלט P Elite x2 1012 תוכנן במיוחד לצרכים של אנשי מקצוע ניידים. הדגם החדש תוכנן לעמידות במיפרטי תקן MIL-STD ובתנאים סביבתיים קשים

HPחברת HP הכריזה על מחשב HP Elite x2 1012, שתוכנן במיוחד לצרכים של אנשי מקצוע ניידים. המחשב החדש בנוי מאלומיניום ועוצב ברמה גבוהה עם דגש על אסתטיקה. עוביו 8.1 מ"מ בלבד והוא שוקל 1 ק"ג בלבד. הוא מצויד ברגלית הניתנת להטיה של 150 מעלות. ניתן למקמה באופן זקוף לצפייה נוחה והקלדה במקלדת או לקפלו לגמרי לצורך הקלדה במסך. המסך בגודל 12 אינטש (30 ס"מ) תומך ב-Full HD, עם יחס ממדים של 3:2. הוא מתאים את עצמו באופן אוטומטי לתנאי אור משתנים.

ה- HP Elite x2 1012 מריץ את מערכת ההפעלה Windows 10 ומצויד במעבד אינטל דור 6 מסוג Core M vPro לביצועים גבוהים וחסכוניים בצריכת הזרם. הוא כולל זיכרון SSD של עד 512GB, מופיע ללא כל מערכת אוורור וללא חלקים נעים. במחשב שולבו רמקולים באיכות גבוהה תוצרת Bang & Olufsen ותוכנה של HP להפחתת רעשים, כדי להתאימו לשימוש בשיחות ועידה.

הדגם החדש תוכנן לעמידות במיפרטי תקן MIL-STD ובתנאים סביבתיים קשים. לצורך זה הוא מצויד גם במסך Corning Gorilla Glass 4 עם סגסוגת אלומיניום (דרגה 2). בטאבלט החדש שולבו מגוון כניסות מהדור החדש, כמו Thunderbolt 3 ו-USB-A וכן אופציה למודם סלולרי פנימי 4G LTE. הטאבלט כולל מודם Snapdragon X5 LTE של חברת קואלקום התומךברוב רשתות 3G/4G.

HP-TABLETהמחשב מצוייד בעט אקטיבי עם מטעין אפליקציות, המבוסס על תקן WACOM. בעט שולבו חיישני לחץ שמסייעים לשליטה על עובי הקווים בעת איור וכתיבה במסך. כן שולב בעט מטעין אפליקציות (App Launch) כפתור שניתן לתכנות מבוסס Bluetooth שמאפשר הטענה מהירה של OneNote או כל אפליקציות Windows אחרת.

משתמשי  HP Elite x2 1012 יוכלו לבחור בין שתי מקלדות חיצוניות אופציונאליות, שתיהן בגודל מלא, עם תאורה אחורית ובסיס אלומיניום מוצק. מקלדת HP Advanced Keyboard כוללת חיישן NFC במשטח המגע וקורא כרטיסים פנימי להעלאת רמת האבטחה בכניסה למערכת. כשמנתקים את המקלדת המחשב מתנתק אוטומטית מהדומיין כדי לשמור על בטחון המידע. מקלדת HP Travel Keyboard מציעה פתרון דק יותר וקל יותר.

הטאבלט מוצע עם 3 פתרונות אופציונאליים לעגינה: כניסת Thunderbolt 3 מתחברת בקלות ל-HP Elite USB-C Docking Station לקישור שני מסכי 2K או ל-HP Elite Thunderbolt 65W Dock לקישור שני מסכי 4K. כן ניתן לחבר אותו לתחנת HP Advanced Wireless Docking Station באמצעות טכנולוגיית WiGig.

בתחום האבטחה, הוא משלב בין אבטחה ברמת ה-BIOS לבין מערכת הניהול HP Sure Start, הכוללת את HP Touchpoint Manager. ה-HP Elite x2 1012 כולל מספר רב של תכונות אבטחה פנימיות, בהן: HP Sure Start עם Dynamic Protection וכן HP Client Security, TPM. כן מוצע קורא טביעות אצבעות אופציונלאי או קורא כרטיסים. עם מעבד אופציונלי Intel Core M vPro יכולים אנשי ה-IT לנהל את המכשיר מרחוק, הן ברשתות אלחוטיות והן ברשתות קוויות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון