חדש: סדנאות לפיתוח עבודת צוות וניהול בחברות הייטק באמצעים קולנועיים

20 דצמבר, 2015

שרונה לויטן: "משימת הפקת סרט, משלב הרעיון והתסריט ועד הבימוי והצילום, מציבה בפני העובדים את האתגרים עימם הם מתמודדים בחיי היום יום בארגון, ומשפרת את התנהלותם"

שרונה לויטן: "משימת הפקת סרט, משלב הרעיון והתסריט ועד הבימוי והצילום, מציבה בפני העובדים את האתגרים עימם הם מתמודדים בחיי היום יום בארגון, ומשפרת את התנהלותם"

SHARONA-C

הבימאית שרונה לויטן והפסיכולוגית הארגונית מיכל גרדשטיין פיתחו שיטה לפיתוח עבודת צוות ובניית יכולות ניהול בחברות הייטק, המבוססת על שילוב של יצירה קולנועית ביחד עם כלים מתחום הפסיכולוגיה הארגונית. לדברי לויטן, תהליך ההפקה והצילום של סרט קולנוע מאפשר לבחון בדייקנות רבה את אופן ההתנהלות האישית והקבוצתית של צוותי עבודה בתעשייה.

"משימת ההפקה, משלב הרעיון והתסריט ועד הבימוי והצילום, מציבה בפני העובדים את האתגרים עימם הם מתמודדים יום יום, כמו שיתוף פעולה, תקשורת, התמודדות עם מחלוקות, גיבוש פתרונות ועוד. מכיוון שהתהליך מתבצע באמצעות חוויית הנאה ויציאה מהשדרה, הוא מאפשר להתמודד עם הדילמות הארגוניות בכלים המעצימים את את הפתרון ומצמצמים את הקונפליקטים בתוך הארגון".

לויטן וגרדשטיין פיתחו תוכנית המותאמת לחברות שונות, החל מסדנאות גיבוש קצרות (5-8 שעות) ועד לסדנאות בנות יומיים, המיועדות לצוותים. הסדנאות מתנהלות במתכונת מובנית: בחלקן הראשון לומדים העובדים מושגים מקצועיים מעולם הקולנוע ומתנסים בהפקת סרט קצר. חלקן השני מוקדש לניתוח הסרטים ולהתמודדות עם סוגיות העבודה המשותפת שעלו במהלך הפרוייקט. בסדנאות העומק לשיפור עבודת הצוות, נעזר הדיון גם בניתוח סרט אשר תיעד את עבודתם על הפרוייקט הקולנועי.

מנהלים פוטוגנים

תוכנית סדנאות נוספת מיועדת למנהלים בארגון. סדנאות "ניהול דרך עולם הקולנוע" מאפשרת למנהלים לפתח מיומנויות ניהול הנדרשות מהם בחייהם הארגוניים היומיומיים דרך הפעילות החווייתית באתר הצילומים.

לדברי גרדשטיין, הסדנאות מפתחות אצל המנהלים מיומנויות ניהול עצמי, מיומנויות ניהול צוות, מיומנויות הבניית תרבות ארגונית, מיומנויות ניהול קונפליקטים ומיומנויות הערכת ופיתוח עובדים. סדנאות הניהול מתקיימות במתכונת של חצי יום ( 5 שעות) או של יום שלם ( 8 שעות).

למידע נוסף:

שרונה לויטן, 054-4209592, [email protected]

www.tigarfilms.com

מיכל גרדשטיין, 050-6676857, [email protected]

www.michalop.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה וניהול