CellSavers השלימה גיוס סיד בהיקף של 3 מיליון דולר

21 דצמבר, 2015

חברת CellSavers מעסיקה כיום 14 עובדים בישראל ובארה"ב, ומנהלת מערך של מאות טכנאים בארה"ב המספקים שירותי תיקוני סמארטפון אצל הלקוח

חברת CellSavers מעסיקה כיום 14 עובדים בישראל ובארה"ב, ומנהלת מערך של מאות טכנאים בארה"ב המספקים שירותי תיקוני סמארטפון אצל הלקוח

CELL

חברת הסטארט-אפ CellSavers, המספקת שירות תיקוני סמארטפון לפי דרישה (on-demand), השלימה גיוס סיד בהיקף 3 מיליון דולר בהובלת קרן סקויה קפיטל ישראל. האנג'ל רוברט אנטוקול, מנכ"ל חברת Playtika, השתתף גם הוא בסבב הגיוס כמשקיע פרטי. בעקבות סבב הגיוס, יצטרף גילי רענן, שותף בסקויה, למועצת המנהלים של CellSavers.

חברת CellSavers מעמידה לרשות הלקוחות מערך של טכנאים עצמאים המתקנים במהירות מכשירי סמארטפון בזמן ובמקום שבו הלקוח בוחר. החברה הוקמה השנה על-ידי אייל רונן ואיתי הירש, שהתמחו בהקמת וניהול צוותי B2C. אייל רונן הקים בשנת 2000 את CMATE שנמכרה לאוברון מדיה, שה שימש במשך 6 שנים בתפקידים בכירים. בהמשך הקים גם את GOTIGO שעסקה בפיתוח טכנולוגיה למשחקים מרובי משתתפים. 

חברת CellSavers מעסיקה כיום 14 עובדים בישראל ובארה"ב, ומנהלת מערך של מאות טכנאים בארה"ב. ההון שגויס יסייע להתרחב לערים גדולות אחרות בארצות הברית ולנגוס נתחים נוספים בשוק תיקוני הסמארטפון, שהיקפו בארה"ב נאמד בכ-4 מיליארד דולר.

תהליך ההזמנה המקוון של CellSavers מבוסס על מחירים קבועים מראש, סיוע של מומחה ומסופק בדרך כלל בתוך 30 דקות או פחות. החברה כבר תיקנה אלפי סמארטפונים ברחבי ארצות הברית. אייל רונן, מייסד משותף ומנכ"ל CellSavers, אמר שהחזון של החברה הוא להיות מוקד בכל מה שקשור לטיפול בטלפון הסלולרי, "מתמיכה ועד לתיקון ולוודא שהלקוחות יישארו מינימום זמן בלי המכשיר הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , טאבלט וסמארטפון