הצעת הרכש של RH הצליחה. היא יוצאת מהבורסה

21 דצמבר, 2015

לאחר שיותר ממחצית מבעלי המניות מהציבור קיבלו את הצעת הרכש שהוגשה לפני שבועיים, RH תבצע רכישה כפויה של שאר המניות' ותפסיק להיסחר בבורסה בתל-אביב

לאחר שיותר ממחצית מבעלי המניות מהציבור קיבלו את הצעת הרכש שהוגשה לפני שבועיים, RH תבצע רכישה כפויה של שאר המניות' ותפסיק להיסחר בבורסה בתל-אביב

RH

מהלך היציאה של RH טכנולוגיות מהמסחר בבורסה בתל-אביב הצליח. היום החברה דיווחה שההצעה לרכוש את יתרת המניות מהציבור התקבלה על-ידי כמות גדולה מהמינימום הנדרש, ולכן התקיימו התנאים הנדרשים להשלמתה. בפועל, היא התקבלה על-ידי בעלי מניות המחזיקים ב-5.74% מהחברה, ולכן החברה תבצע רכישה כפויה משאר בעלי המניות, המחזיקים בכ-3.9% מהמניות.

לפני שבועיים הגישו יעקב רוזנברג וגדליה המרמן, המחזיקים ביחד ב-87.1% ממניות RH טכנולוגיות, הצעת רכש לרכוש את שאר המניות שבידי הציבור במחיר של 440 אגורות למנייה, או בהיקף כולל של 8.83 מיליון שקל. ההצעה הוגשה על-ידי חברת ר.ה. נכסים, הנמצאת בבעלות שווה של המרמן ורוזנברג.

ההצעה הוגשה לאחר שרוזנברג והמרמן ביצעו ביחד סדרה של רכישות בבורסה לאורך שנת 2015. במהלך העיסקאות האלה הם רכשו כשלושה מיליון מניות של החברה שהגדילו את חלקם בגרעין השליטה בכ-15%. בעקבות זאת הם הצליחו להגיע למצב שהציבור מיוצג על-ידי קבוצה קטנה של בעלי מניות, שקל יחסית לרכוש את מניותיה.

החברה מסרה שעם השלמת הצעת הרכש, תחזיק המציעה ביחד עם בעלי שליטה בחברה (בניכוי מניות המוחזקות על ידי חברת הבת), במלוא הון המניות ובמלוא זכויות ההצבעה. "החברה תהפוך לחברה פרטית, מניותיה תימחקנה מהמסחר בבורסה בתל-אביב והחברה תחדל להיות 'תאגיד מדווח'".

חברת RH טכנולוגיות היא החברה האם של RH אלקטרוניקה מנצרת, הנחשבת לקבלנית הייצור האלקטרוני הישראלית הגדולה ביותר. כיום היא מעסיקה כ-900 עובדים, ומתמודדת עם ירידה במכירות ובריווחיות.

ברבעון השלישי של שנת 2015 הסתכמו מכירותיה בכ-29 מיליון דולר, בהשוואה לכ-35 מיליון דולר ברבעון אשתקד. בסך  בתשעת החודשים הראשונים של 2015 דיווחה RH על ירידה של כ-8% במכירות: כ-92.2 מיליון דולר השנה בהשוואה לכ-100.5 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2014.

קו הרכבות SMT בחברת RH בנצרת
קו הרכבות SMT בחברת RH בנצרת
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית