רשף תסייע ל-Baharat Electronics ההודית להקים מפעל ייצור מרעומים

24 דצמבר, 2015

החברה ההודית זכתה במכרז לאספקת 320 אלף מרעומים לפגזי 105 מ"מ המבוססים על הטכנולוגיה של רשף

החברה ההודית זכתה במכרז לאספקת 320 אלף מרעומים לפגזי 105 מ"מ המבוססים על הטכנולוגיה של רשף

RESHEFחברת רשף טכנולוגיות מאור יהודה (Reshef Technologies) חתמה על הסכם ל-15 שנה שבמהלכו היא תסייע לחברת Baharat Electronics ההודית להקים מפעל להרכבת מרעומים אלקטרוניים עבור תחמושת קרקעית בהודו. בנוסף, היא תספק לה סיוע טכני בכל הקשור לייצור והרכבת מרעומים. החברה ההודית תוכל לרכוש מצדדים שלישיים ו/או ולייצר את כל רכיבי המרעומים בעצמה, למעט רכיב קריטי במרעום שיסופק על-ידי רשף.

בנוסף, מוגדרים רכיבים נוספים במרעום שלרשף יש אופציה לדרוש שהיא תהיה הספקית היחידה שלהם. במסגרת הקמת מפעל המרעומים בהודו, קיימת אפשרות שרשף תספק ציוד בדיקה ומתקני ייצור על פי הזמנות של החברה ההודית.

התמורה לרשף תנבע בעיקר מאספקת רכיבי מרעומים לחברה ההודית: הרכיב הקריטי, אופציה לספק כ-30% מרכיבי המרעומים, או עד 30% מכמות המרעומים של המפעל (תוצרת גמורה).

חברת Baharat Electronics ההודית זכתה בחודש אוגוסט השנה במכרז לאספקת כ-320,000 מרעומים עבור תחמושת בקוטר של 105 מ"מ לצבא ההודי, בהיקף כולל של כ-50 מיליון דולר. חלקה של רשף טכנולוגיות בפרוייקט צפוי להיות כ-5 מיליון דולר עבור אספקת הרכיב הקריטי במרעום. במקרה של מימוש האופציה, חלקה בפרוייקט צפוי לגדול להיקף של 15 עד 18 מיליון דולר.

רשף טכנולוגיות נמצאת בבעלות ארית תעשיות, ומהווה את הפעילות העיקרית שלה. בעקבות ההודע על חתימת ההסכם, זינקה מניית ארית בבורסה בתל-אביב ביותר מ-17%, והיום היא נסחרת לפי שווי שוק של כמעט 47 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית