ווינד ריבר הכריזה על פלטפורמה ל-Connected Cars

28 ינואר, 2016

פיתחה מודול Drive מעודכן, שבעבר נקרא Automotive Profile for VxWorks, אשר כולל את הטכנולוגיות לניהול תרחישי נהיגה אוטונומית

פיתחה מודול Drive מעודכן, שבעבר נקרא Automotive Profile for VxWorks, אשר כולל את הטכנולוגיות לניהול תרחישי נהיגה אוטונומית

חברת ווינד ריבר (Wind River) הכריזה על פלטפורמת תוכנה חדשה בשם Wind River Helix Cockpit, המיועדת למערכות שליטה של כלי-רכב מקושרים (Connected Cars). במקביל, החברה הודיעה שהיא עדכנה את Wind River Helix Drive, המשמשת ככלי פיתוח של יישומים בטיחותיים לרכב, והיא כעת עומדת בתקן ISO 26262. פתרונות Cockpit ו- Drive הם הפתרונות האחרונים של ווינד ריבר המסופקים תחת מערך Wind River Helix Chassis לתעשיית הרכב. 

חבילת Helix Chassis היא קבוצה של תוכנות מבוססות לינוקס המיועדות להשתלב בשוק הרכב. הן מטפלות בנושאים כמו מערכות מידע ובידור ממונעות, מערכות בטיחות דוגמת מערכות עזר לנהג (ADAS), מערכות לנהיגה אוטונומית, וכלי פיתוח מבוססי ענן.

החברה מסרה שמערך Helix Chassis תוכנן כדי לאחד את הרשת הפנימית של הרכב עם ה-IoT החיצוני, ובכך גם לספק הזדמנויות עסקיות חדשות ולהטמיע יכולות חדשות, כגון נהיגה אוטונומית. בנוסף, לווינד ריבר יש Drive מעודכן, שבעבר נקרא Automotive Profile for VxWorks, אשר כולל את הידע והטכנולוגיות האחרונים הקשורים במערכות הסמכה ותקינה עבור ADAS ותרחישי נהיגה אוטונומית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני