Kaymera גייסה 10 מיליון דולר להגנת תקשורת סלולרית

1 פברואר, 2016

החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להקשיח מכשירים ניידים, וכן לנהל מרחוק את כל מכשירי הקצה הארגונית לייצרת מדיניות אבטחה כוללת

החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להקשיח מכשירים ניידים, וכן לנהל מרחוק את כל מכשירי הקצה הארגונית לייצרת מדיניות אבטחה כוללת

KAYMERAחברת קאימרה (Kaymera) השלימה מחזור גיוס ראשון של 10 מיליון דולר, שיאפשר לממן פיתוח טכנולוגיות הגנה כנגד טכניקות לאיסוף מודיעין סלולרי, והרחבת מצבת העובדים של החברה. קאימרה הוקמה בסוף 2013 על-ידי אבי רוזן, שלו חוליו ועומרי לביא, שצברו מומחיות בהגנת סייבר על מכשירים ניידים. החברה פיתחה מערכת הגנת סייבר למכשירם ניידים הנמצאת בשימוש סוכנויות ממשלתיות וארגונים מסחריים בעולם.

הטכנולוגייה של החברה מבוססת על ערוצי תקשורת מוצפנים ומאובטחים, מערכת הפעלה מאובטחת מבוססת אנדרואיד, סביבת ניהול המאפשרת למנהל האבטחה הארגוני לשלוט במערכת ובמכשירי הקצה במגוון פרמטרים, ושקיפות ופונקציונאליות מלאה: המערכת מבוססת על מכשירי מדף סטנדרטיים המשודרגים באמצעות מערכת ההפעלה המאובטחת.

מייסד משותף ומנכ"ל קאימרה, אבי רוזן, אמר שהדרך היחידה כיום להגן באפקטיביות על פונקציות רגישות בארגונים מפני ריגול במובייל היא לספק כיסוי הגנתי מלא. "הפתרון של קאימרה מציע איזון בין אבטחת מובייל ברמה הגבוהה ביותר לבין שמירה על פונקציונליות מלאה של הסמארטפון. אנחנו משרתים ארגונים רגישים מסוגים שונים בכל רחבי העולם, והשלמת סבב גיוס זה מאפשרת לנו להאיץ את הנוכחות הגלובלית שלנו ולהמשיך להוביל את החדשנות בתחום".

החברה הודיעה על גיוס של כ-10 עובדים למרכז הפיתוח בהרצליה ועל תוכנית להרחיב משמעותית, את צוותי המכירות והשיווק בארץ ובעולם. המהלך צפוי להכפיל את מצבת כוח האדם של החברה, המעסיקה כיום כ-30 עובדים.

איומי הסייבר בתקשורת הסלולרית הינם רבים, החל מאיומים על ערוצי התקשורת אל המכשיר וממנו, דוגמת האזנות סתר, יירוט שיחות, מסרים ותעבורת מידע באמצעים שונים (MiTM); כלה באיומי חדירה ואיסוף נתונים מהמכשיר, הסמארטפון נחשב למטרה איכותית ביותר לאיסוף מודיעין בשל כלי האיסוף והוצאת המידע הבנויים בו (מצלמה, מיקרופון, GPS, חיבור אינטרנטי); וכן עקב המידע הרב והחיוני השמור עליו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , השקעות והון סיכון , חדשות , טאבלט וסמארטפון