NXP תקיים כנס טכנולוגיה שנתי ראשון בישראל

9 פברואר, 2016

אירוע NXP Technology Day יתקיים ביום ג', ה-22 במרץ 2016, במלון דן פנורמה בתל-אביב. במהלכו ייחשפו הפתרונות החדשים של NXP ויוצגו שיתופי פעולה עם התעשייה הישראלית

אירוע NXP Technology Day יתקיים ביום ג', ה-22 במרץ 2016, במלון דן פנורמה בתל-אביב. במהלכו ייחשפו הפתרונות החדשים של NXP, יוצגו שיתופי פעולה עם התעשייה הישראלית וישתתפו מנהלים בכירים מ-NXP העולמית

SEMICONDUCTOR-NXP

יצרנית השבבים העולמית NXP תקיים לראשונה בתולדותיה אירוע טכנולוגי רחב-היקף עבור קהיליית ההייטק הישראלית. האירוע ייערך תחת השם NXP Technology Day, יתקיים ביום ג', ה-22 במרץ 2016, במלון דן פנורמה בתל-אביב. בארוע ישתתפו כ-500 לקוחות, שותפים עסקיים ומפתחים. זו הפעם הראשונה ש-NXP ההולנדית תקיים אירוע מסוג זה בארץ, ובו היא ממשיכה את המסורת שייסדה פריסקייל העולמית, שקיימה בארץ שנים רבות את הארוע השנתי DWF – Design with Freescale.

אירוע NXP Technology Day מיועד לסייע למהנדסים להאיץ את הפיתוח של מוצרים חדשניים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר של NXP, ולתת השראה לרעיונות פיתוח חדשים. האירוע יכלול מגוון מסלולים מקצועיים שיציגו את פתרונות NXP עבור השוק העולמי בכלל ועבור השוק הישראלי בפרט. המסלולים כוללים מבחר גדול של הרצאות טכנולוגיות והפעלות Demo, בדגש על יישומי IoT (אינטרנט של הדברים), וחשיפה של שיתופי פעולה מעניינים עם חברות ישראליות.

בחודש דצמבר 2015 הודיעו החברות NXP ו-Freescale על השלמת המיזוג ביניהן, כאשר הישות החדשה תחת השם NXP הפכה לענקית שבבים המדורגת רביעית בגודלה בתעשיית הסמיקונדוקטור העולמית. היא מעסיקה 45,000 עובדים, מהם 11,000 מהנדסים, מספקת 550 משפחות מוצרים, ומחזיקה ביותר מ-900 משפחות של פטנטים.

לדברי שמואל ברקן, מנכ"ל משותף ב-NXP ישראל, חברת NXP הינה כיום החברה מספר 1 בתעשיית המוליכים למחצה לתחום הרכב ובתחום ה-RF והחברה, "שיש לה טכנולוגיות רלוונטיות ל-IoT יותר מכל חברה אחרת בעולם". ברקן יארח במסגרת האירוע מנהלים בכירים מ-NXP העולמית שיגיעו לישראל.

למידע נוסף והרשמה: NXP Technology Day

NXP-TECHNOLOGY-DAY

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: MICROELECTRONIS