DSPG מכווצת את שבב הזיהוי הקולי ל-2 מ"מ בלבד

22 פברואר, 2016

החבר החדש במשפחת HDClear מאפשר לבצע הפעלה קולית של מכשירים גם כאשר הם מצויים במצב "שינה"

החבר החדש במשפחת HDClear מאפשר לבצע הפעלה קולית של מכשירים גם כאשר הם מצויים במצב "שינה"

DSPG-HDCLEAR

חברת DSPG חושפת בברצלונה את שבב ההפעלה הקולית החדש שלה, DBMD4, המיועד לשימוש בסמארטפונים, במכשירים לבישים ובמוצרי IoT. השבב החדש קטן במיוחד ומופיע בגודל של 2.1X1.8 מ"מ, כדי שניתן יהיה לשבל אותו במכשירים קטנים שעד כה לא ניתן היה לשלב בהם יישומי קול ואודיו מתקדמים.

החברה מסרה שבזכות צריכת הספק נמוכה במיוחד, ניתן לבצע הפעלה קולית של מכשירים גם כאשר הם במצב "שינה". השבב מבוסס על ממשקי ההפעלה Sensory TrulyHandsfree ו-Google Hotword ומאפשר להוציא את משימות הקול והאודיו מהמעבד המרכזי, ובכך לשפר עוד יותר את צריכת ההספק.

"יש ביקוש גובר להפעלה חכמה של מכשירי סלולר ומכשירים לבישים", אמר מנהל המחקר של Parks Associates, הארי וואנג. "מגמה זו מצריכה פתרון אמיתי שיאפשר למשתמשים ליהנות מיישומים קוליים מתקדמים באמצעות ממשק פשוט המתאפיין בצריכת הספק נמוכה. שילוב השבב של DSPG במכשירי סלולר ומכשירים לבישים יגביר את השימוש ביישומים קוליים מתקדמים וייצר ערך למפתחי יישומים, ספקי תקשורת ומשתמשי הקצה".

החברה מציגה את השבב החדש וכן טכנולוגיות עיבוד קול ואודיו נוספות המיועדות לסמארטפונים, מכשירים לבישים ומוצרי IoT בתערוכת הסלולר השנתית שנפתחה היום בברצלונה.

מדובר במוצר חדש במשפחת פתרונות הזיהוי הקולי של DSPG, אשר מתחיל להיות תחום משמעותי עבור החברה. היא נכנסה אליו עם שבב HDClear, אשר מאפשר לבצע הפעלה קולית מדויקת של סמארטפונים ומכשירים לבישים. הוא כולל אלגוריתם מתקדם המבודד ביעילות את הקול מהסביבה הרועשת ומאפשר שיחה נקייה מרעשי רקע.

לאחרונה הוא זכה במספר הצלחות. בחודשים האחרונים הוא הוזמן בכמויות גדולות על-ידי שתי יצרניות מובילות של מכשירים ניידים ובנובמבר 2015 התברר שמכשיר השעון החכם חברת סמסונג, מדגם Gear S2 smartwatch, כולל את שבב עיבוד האותות HDClear (חשיפת Techtime).

מנכ"ל DSPG, עופר אליקים, העריך בשיחת הוועידה שלאחר פרסום הדוחות, ששוק ה-VoIP, למשל, יצמח ב-50% בשנת 2016. השוק של רכיבי עיבוד קולי (HDClear), מתחיל להיות משמעותי וצפוי להגיע להיקף מכירות של כ-3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2016.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות , טאבלט וסמארטפון , סמיקונדקטורס