מלאנוקס השלימה את רכישת איזיצ'יפ

23 פברואר, 2016

מניות איזיצ'יפ הפסיקו להיסחר בבורסה. העיסקה מגדילה את שוק היעד של מלאנוקס ב-20%

מניות איזיצ'יפ הפסיקו להיסחר. העיסקה מגדילה את שוק היעד של מלאנוקס ב-20%

חברת מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox) הודיעה היום כי השלימה את רכישת חברת איזיצ'יפ (EZchip) במחיר רכישה כולל של 811 מיליון דולר, שהם כ-606 מיליון דולר בניכוי המזומנים המצויים בקופת איזיצ'יפ. החל מהיום, כל אחת מהמניות הרגילות של איזיצ'יפ תחשב כמניה שעברה למלאנוקס, דבר שיזכה את בעל המניות ב-25.50 דולר במזומן ללא ריבית ובניכוי מיסים החלים במקור. מניות איזיצ'יפ חדלו מלהיסחר בנאסד"ק ובבורסת תל אביב.

להערכת מלאנוקס, העיסקה מרחיבה את שוק היעד שלה בכ-20%. רכישת איזיצ'יפ מהווה צעד חשוב באסטרטגיה של מלאנוקס להפוך לספק מוביל של פתרונות קישוריות חכמים למרכזי נתונים. "כרכישה הגדולה ביותר שלנו אי פעם, אנו סמוכים ובטוחים שהצוותים המשולבים של איזיצ'יפ ומלאנוקס יעניקו ערך רב לבעלי המניות", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס.

שוק הסטת העומסים

"אנו מצפים  לעבודה משותפת כחברה אחת, ולבניית חברה מובילה לקישוריות חכמה מקצה לקצה ולעיבוד נתונים ברשתות. הדבר יאפשר למלאנוקס להוסיף אינטיליגנציה והעברת עומסים של יישומים אל הקישוריות, מגמה המסתמנת כעת בשוק מרכזי הנתונים, ואנו צופים שנזכה בחלק ניכר במעבר זה".

מלאנוקס סיפקה היום גם תחזית ראשונה למכירות המשותפות של החברה המאוחדת: התחזית המעודכנת לרבעון הראשון של שנת 2016, כולל תרומת איזיצ'יפ לפרק זמן של חמישה שבועות, היא של מכירות בהיקף של 190-195 מיליון דולר, ורווח גולמי של 71%-72%.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית , תקשורת