חברת Saturas השלימה סבב גיוס בהיקף של 1 מיליון דולר

24 פברואר, 2016

החברה פועלת מחממת טרנדליינס אגטק, ומפתחת חיישן ייחודי הנתקע בגזע העץ, מודד את פוטנציאל המים שבו ומשדר את המידע למרכז בקרה

החברה פועלת מחממת טרנדליינס אגטק, ומפתחת חיישן ייחודי הנתקע בגזע העץ, מודד את פוטנציאל המים שבו ומשדר את המידע למרכז בקרה

SATURAS

חברת Saturas מהחממה הטכנולוגית טרנדליינס אגטק השלימה גיוס הון בהיקף של כמיליון דולר שבו השתתפו כל בעלי המניות של החברה: קבוצת טרנדליינס , מכון מחקר מיגל, ענת הלגוע סולומון וד"ר משה מירון. אליהם הצטרפו משקיעים חדשים: שלמה נחמה, גפן קפיטל והתאחדות האיכרים והחקלאים באמצעות חברת עמיר הספקה..

החברה מפתחת חיישנים זעירים למדידת פוטנציאל המים בגזע לצורך ביצוע השקייה מדוייקת. החיישן הזעיר נתקע בתוך גזע העץ, ומספק לחקלאים מידע מדוייק באמצעות מערכת תקשורת אינטרנטית. המוצר מבוסס על רעיון של ד"ר משה מירון, אשר הגדיר פרמטר בשם פוטנציאל המים בגזע, אשר נחשב למדד מייצג ואמין למצב המים בעצים.

לפני קצת יותר משנה החברה ביצעה ניסוי שדה שבמהלכו היא הטמיעה את החיישן בעצי אפרסק והדר בחוות הניסיונות למטעים בעמק החולה. הבדיקות הוכיחו את היתכנות הטכנולוגיה שבה חיישן זעיר מוחדר לגזע, נמצא במגע עם רקמות מוליכות מים ומבצע ומדידה רציפה של מצב המים בעץ.

לדברי מנכ"לית Saturas, ענת הלגוע סולומון, "הגיוס האחרון הוא אבן דרך חשובה בפעילות החברה, ויאפשר להשלים את הפיתוח ולחדור לשוק, עם תקציב של כשני מיליון דולר לשנתיים הבאות, כולל מימון המדען הראשי".

המשקיעים העיקריים בחברה:

חממת טרנדליינס אגטק, בבעלות קבוצת טרנדליינס, מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי החקלאות ומזון . חממת טרנדליינס אגטק, שמה לה כיעד, להתניע את שוק השקעות הון סיכון בחברות הזנק בתחום החקלאי, והיא פועלת להגברת המודעות וההתעניינות בקרב יזמים ומשקיעים בארץ ובעולם.

מכון המחקר מיגל  הינו מכון מחקר יישומי בין-תחומי הפועל בתחומי החקלאות, האגרוטכנולוגיה, התזונה, מדעי הסביבה, מדעי המחשב והביוטכנולוגי. פעילותו של המכון מתמקדת בנושאים כלכלים, חינוכחיים וחברתיים. בתחום הכלכלי מתמקד המכון בהקמת פארק מדע לחברות טכנולוגיה שיפעלו ליד המכון ובסיועו.

קבוצת טרנדליינס, הנסחרת בבורסה בסינגפור (SGX:42T), מאתרת, משקיעה, מפתחת ומטפחת מיזמים טכנולוגיים חדשניים בתחומי הרפואה והחקלאות. טרנדליינס, כחברת השקעות המחויבת לחברות הפורטפוליו הפועלות במסגרתה, מספקת להן ליווי ותמיכה טכנולוגית ועסקית לאורך כל שלבי ההתפתחות. באמצעות שתי החממות הטכנולוגיות ברישיון ממשלתי שבבעלותה, טרנדליינס מדיקל  וטרנדליינס אגטק וכן באמצעות טרנדליינס לאבס, מרכז הפיתוח והחדשנות הפנימי של הקבוצה, מטפחת עסקים וחברות הפועלים לשיפור וקידום תנאי החיים של המין האנושי. המודל העסקי הייחודי של טרנדליינס מפחית סיכונים הגלומים בהשקעה מבוססת חדשנות על מנת למקסם את התשואה.

גפן קפיטל מייצגת משקיעים ישראלים ואמריקאים ומשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בראשית דרכן אשר מפתחות פתרונות ומוצרים פורצי דרך. החברות נמצאות לרוב בשלבי פיתוח אחרונים וגפן קפיטל משקיעה בהן פיננסית ומקצועית על מנת לתמוך בצמיחתן בשווקים גלובליים, בדגש על השוק האמריקאי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות