LabStyle מתכננת לגייס בנסד"ק 8.5 מיליון דולר

7 מרץ, 2016

החברה מתכוונת להשתמש בהון כדי להגביר את הייצור של אבזר Dario למדידת רמת הגלוקוז בדם באמצעות סמארטפון, ולהיכנס לשוק האמריקאי

החברה מתכוונת להשתמש בהון כדי להגביר את הייצור של אבזר Dario למדידת רמת הגלוקוז בדם באמצעות סמארטפון, ולהיכנס לשוק האמריקאי

LABSTYLE

חברת LabStyle Innovations, שפיתחה את אבזר Dario למדידת רמת הגלוקוז בדם באמצעות סמארטפון, מתכננת לגייס בנסד"ק הון כולל של כ-8.5 מיליון דולר באמצעות הנפקה לציבור והנפקה פרטית של מניות ואופציות למסחר. הגיוס החל השבוע ויסתיים ב-8 במרץ. בפברואר 2014 גייסה החברה 4.2 מיליון דולר בהנפקה פרטית בקרב משקיעים מוסדיים.

החברה תנפיק לציבור כ-1.3 מיליון מניות ו-1.3 מיליון אופציות לרכישת מניות בשווי כולל של 6 מיליון דולר, ותבצע במקביל עוד הנפקה פרטית של מניות ואופציות בהיקף של 2.5 מיליון דולר. המחיר למניה נקבע ל-4.5 דולר. כלומר, בסך הכול ההון שמצפה החברה באמצעות ההנפקות יסתכם בכ-8.5 מיליון דולר, לפני ניכוי כל ההוצאות הכרוכות בחיתום ובהנפקה. במידה ויהיו ביקושי יתר, החברה אישרה לחתם להנפיק עוד כ-200,000 מניות ואופציות.

החברה מתכוונת להשתמש בהון שתגייס כדי להגביר את תפוקת הייצור, להמשיך בפיתוח המוצר ולממן את הכניסה לשוק האמריקאי. לאב-סטייל השיקה השנה את המוצר שלה בארצות הברית, הנחשבת לשוק הגדול ביותר עבורו, לאחר שקיבלה את אישור ה-FDA. בשלב הראשון היא פתחה משרדים במסצ'וסטס, בוסטון, ומתכננת השנה להרחיב את השיווק בשווקים נוספים בעולם. כיום היא פועלת גם באוסטרליה, קנדה, בריטניה, הולנד ועוד.

להערכת חברת Visiongain, שוק מכשירי מדידת הגלוקוז לשימוש עצמי של חולי סוכרת הסתכם בשנת 2011 ב-9.7 מיליארד דולר, וצפוי להגיע להיקף של 27.4 מיליארד דולר עד לשנת 2022. חברת פרוסט אנד סאליבן מעריכה שכ-40% מהשוק העולמי מצוי באירופה ובארה"ב.

בתחילת חודש פברואר פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לשנת 2016. על פי הדו"ח, החברה רשמה ב-2015 גידול שנתי של 694% בהיקף המשלוחים. ברבעון הרביעי הסתכם היקף המשלוחים ב- $470,000 דולר, עלייה של 61% לעומת הרבעון השלישי של 2015. בסך הכול, הצליחה החברה לצמצם את ההפסד הנקי ברבעון הרביעי ב-9% לעומת הרבעון השלישי. בסיכום השנתי, הצטמצם ההפסד הנקי ב-45% לעומת 2014.

לאור השקת המוצר בארצות הברית, יהיה מעניין לראות האם החברה תצליח להמשיך את מגמת הגידול בהכנסות ב-2016. עם פרסום הנתונים הכספיים בתחילת פברואר, אמר מנכ"ל החברה ארז רפאל, "הפידבק החיובי שאנחנו מקבלים מהצרכן והחדירה שלנו למדינות כמו אוסטרליה, מאוד מעודדים. במיוחד לקראת השקת Dario בארצות הברית, שבה הגישה החסכונית והדיגיטלית, והפניה הישירה לצרכן, תהווה נכס משמעותי."

מדידת סוכר באמצעות הסמארטפון

מוצר הדגל של החברה הינו Dario והאפליקציה למשתמש MyDario. מדובר באביזר ניטור אישי למדידת רמת הסוכר בדם ופרמטרים רפואיים נוספים, המבוסס על שימוש בסמארטפון ובאבזרים מבוססי iOS או אנדרואיד. המכשיר מבוסס על שימוש במתקן אישי קטן ובאפליקציה ניידת. המכשיר הנישא כולל רצועות חישה כימיות מתכלות ותקע התחברות אל שקע האוזניות בסמארטפון.

המכשיר לוקח דגימת דם זעירה באמצעות דקירת האצבע והשמת הדם על רצועת הבדיקה הכימית. הרצועה נמצאת בתוך מכשיר מדידה זעיר שעם חיבורו לסמארטפון, מציג מיידית את כל הפרמטרים החשובים לחולה. המודל העיסקי של החברה מבוסס על רווחים ממכירת רצועות הבדיקה המתכלות ולכן המכשיר פועל רק באמצעות הרצועות הקנייניות של החברה.

בחודש אפריל הקרוב מתכוון החברה להשיק מוצר נוסף: DarioCare. מדובר ביישום ענן שישמש מרפאות לשיפור הטיפול שהן מעניקות לחולי סכרת, וישמשו גם חברות ביטוח.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , טאבלט וסמארטפון