מוטורולה פיתחה מצלמה לבישה לגופי שיטור וביטחון

24 מאי, 2016

הפתרון החדש משלב מצלמת וידיאו לבישה, רמקול ומיקרופון אלחוטיים עם אחסון נתונים, ויכולת ניהול מבוססי ענן ליצירת מערכת שלמה של ניהול ראיות דיגיטליות

הפתרון החדש משלב מצלמת וידיאו לבישה, רמקול ומיקרופון אלחוטיים עם אחסון נתונים, ויכולת ניהול מבוססי ענן ליצירת מערכת שלמה של ניהול ראיות דיגיטליות

Motorola Solution

חברת מוטורולה סולושנס תציג בתערוכת Critical Communications World 2016 את מערכת Si500 המשלבת מצלמת וידיאו לבישה, רמקול ומיקרופון אלחוטיים, וכן תוכנה מבוססת ענן לניהול ראיות דיגיטליות. התוכנה מסוגלת לשתף פעולה עם מכשירי קשר דיגיטליים בתקן TETRA. הממשק של Si500 כולל וידאו, רמקול ומיקרופון, ומאפשר לאנשי ביטחון לשאת פחות מיכשור על גופם.

MOTOROLAהגופים האמונים על בטחון הציבור מתמודדים כיום עם ביקוש מוגבר לאחסון, ניהול ושיתוף של ראיות המצולמות בוידאו. השימוש במצלמות לבישות התפשט במהירות בקרב גופי ביטחון הציבור, והאזרחים שעליהם הם מגנים. אולם את כמויות הנתונים העצומות שמתעדות המצלמות, יש צורך לאחסן ולנהל – דבר הכרוך לעיתים קרובות בעלויות משמעותיות. המערכת החדשה מציעה פתרון מקיף, הניתן לשימוש עם ציוד קשר קיים בתקן TETRA.

"טכנולוגיית הקשר הדיגיטלית בתקן TETRA הפכה לסטנדרט באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה," אמר סטיבן יאנג, סגן נשיא להתקני TETRA במוטורולה סולושנס. "זוהי הסיבה לכך שפיתחנו פתרון וידיאו הניתן ללבישה ומשתף פעולה עם מכשירי TETRA. ה-Si500 מחולל מהפך בניהול התיעוד הדיגיטלי של מערכות הביטחון,  מאחר והוא משלב את המיקרופונים הטובים ביותר שלנו במצלמה לבישה, ועם מערכת ניהול תוכן חסרת תקדים מבחינת קלות השימוש".

המארז הקומפקטי והקל כולל מאפיינים חדשניים, הממלאים אחר צורכיהם של הכוחות הנדרשים לספק מענה ראשוני בשטח: עדשת מצלמה עם טווח תנועה של 210 מעלות. מנוע אודיו לומד, המתאים אוטומטית את הגדרות האודיו לצורת הלבישה של המשתמש ולסביבה. חמישה מיקרופונים משולבים ורמקול עוצמתי עם דירוג 0.5 וואט, הופכים אותו להתקן עם איכות האודיו הגבוהה ביותר מבין כל מכשירי הקשר תואמי TETRA.

קישוריות Wi-Fi משולבת, מאפשרת קבלת עדכוני מאפיינים over-the-air מהירים וחלקים על גבי Wi-Fi באמצעות Radio Management.המשתמש יכול גם לשלוט בערוצי הרדיו ובקבוצות שיחה, לצפות בווידיאו ותמונות שצולמו, לתייג סרטי ווידיאו ולהאזין להקלטות אודיו.

מהפיכה בניהול ראיות דיגיטליות

הפתרון לניהול ראיות כולל את תוכנת CommandCentral Vaults לאחסון, ניהול ושיתוף מאובטחים של ראיות דיגיטליות. התוכנה מבצעת מספר פעולות ומקבלת ראיות שנאספו בכל התקן שהוא. אחת מהתמונות המעניינות בה היא מחיקת ראיות: היא מספקת מאפייני עריכה המסייעים  להסיר ללא עקבות זהות של אנשים המצולמים בראיות. במקום להשקיע את הזמן הנדרש לבדיקה ועריכה מדוקדקים של כל פריים וידיאו, הטכנאים יוכלו לסמן אוטומטית אובייקטים כגון פנים, כתובות או לוחיות רישוי, להשאיר לטכנולוגיה החדשה את מלאכת הטשטוש האוטומטית של אובייקטים אלה בווידיאו כולו, ובכך לחסוך שעות עבודה רבות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , טכנולוגיות מידע