ARM רכשה את Apical הבריטית תמורת 350 מיליון דולר

25 מאי, 2016

העיסקה מכניסה את ARM לתחום הראייה הממוחשבת. אחד משוקי היעד החדשים: רכב אוטונומי

העיסקה מכניסה את ARM לשוק פתרונות ה-IP בתחום הראייה הממוחשבת. אחד משוקי היעד החדשים: רכב אוטונומי

EPICAL

חברת ARM, המספקת פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, רוכשת את חברת Apical Imaging, מובילה עולמית בדימות (Imaging) ובטכנולוגית ראייה משובצות מחשב. חברת Apical היא אחת מחברות הטכנולוגיה בעלות שיעור הצמיחה המהיר ביותר בבריטניה ומוצרי הדימות המתקדמים שלה נמצאים ביותר ממיליארד וחצי סמארטפונים ובכ-300 מיליון מוצרים נוספים בשימוש צרכני או תעשייתי, כגון מצלמות IP, מצלמות סטילס דיגיטליות, טאבלטים ועוד.

העיסקה נסגרה לפני שבוע. חברת ARM תשלם 350 מיליון דולר במזומן. העיסקה תומכת בתוכניות הצמיחה ארוכות הטווח של ARM, ותאפשר לה לפתח מוצרי דימות חדשים לדור הבא של כלי רכב, מערכות אבטחה, רובוטיקה, מכשירים ניידים או כל יישום צרכני, כמו בתים חכמים, תעשייתי או מסחרי הדורש עיבוד דימות חכם.

הטכנולוגיה של Apical תשלים את  מפת הדרכים הטכנולוגית של סדרת ARM Mali , הכוללת מעבדים גרפיים לווידאו ולמעבדים. "תחום הראייה הממוחשבת נמצא בשלבי הפיתוח הראשונים שלו, ועולם המכשירים הנסמכים על טכנולוגיה מרגשת זו, רק יכול לגדול", אמר מנכ"ל Apical, סימון סיגרס. "שיתוף הפעולה עם ARM מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים במוצרי הדור הבא, כמו הרכב האוטונומי ומערכות אבטחה מתוחכמות. נפתח פתרונות דימות ממוחשב ייעודיים והטכנולוגיות של Apical ישחקו תפקיד מכריע באספקתם".

Apical הוקמה בשנת 2002 ומעסיקה כמאה עובדים, רובם בתפקידי מחקר ופיתוח, באתר החברה בלאפבורו, בריטניה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , קניין רוחני , רכב אוטונומי