האנליסט דניאל אמיר הצטרף לחברת DSPG

25 מאי, 2016

ישמש סגן נשיא לפיתוח עסקי וקשרי משקיעים. דניאל אמיר סיקר את חברת DSPG בתור אנליסט במשך 12 שנים שבהן עבד עבור גופים פיננסיים כמו Lazard Capital Markets, Ladenburg Thalmann ו-WR Hambrecht

דניאל אמיר סיקר את חברת DSPG בתור אנליסט במשך 12 שנים שבהן עבד עבור גופים פיננסיים כמו Lazard Capital Markets, Ladenburg Thalmann ו-WR Hambrecht. ישמש סגן נשיא לפיתוח עסקי וקשרי משקיעים

DANIEL-AMIR

חברת DSPG מינתה את האנליסט שכיסה אותה בבורסה, דניאל אמיר, לתפקיד סגן נשיא לפיתוח עיסקי וקשרי משקיעים. אמיר יפעל ממשרדי החברה בסן פרנסיסקו, ויסייע לחברה לתקשר עם המדקיעים ולהגדיר את האסטרטגיה שלה.

אמיר הוא בעל ניסיון של 16 שנים בסיקור תעשיית השבבים עבור משקיעים בבורסה. הוא מגיע ל-DSPG מחברת ההשקעות והשירותים הפיננסיים Ladenburg Thalmann, שבה ניהל את צוות המחקר והאנליסטים שסיקרו את תעשיית החומרה והשבבים.

לפני-כן הוא שימש כאנליסט בכיר בחברות Lazard Capital Markets ו-WR Hambrecht. מנכ"ל חברת DSPG, עופר אליקים, אמר שמדובר שוספת משמעותית להנהלת החברה. "הוא מביא איתו הבנה עמוקה של החברה ושל התעשייה, ונוכחות וקשרים בעמק הסיליקון ובשווקים".

לדברי אמיר, הוא שמח להצטרף לחברהת DSPG, שאותה הוא מכסה ב-12 השנים האחרונות. "ל-DSPG של הנהלה מצויינת, רוח יזמית ופורטפוליו של מוצרים שיכול להביא אותה לצמיחה. החברה נמצאת בנקודה ייחודית שבה היא מציגה מוצרים חדשים אל שווקים חדשים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס