Keysight ו-Datang הסינית בשת"פ אסטרטגי לפיתוח 5G

29 מאי, 2016

שתי החברות יקדמו תקנים, טכנולוגיות ומתודולוגיות בדיקה עבור הדור החדש של תקשורת אלחוטית. קבוצת דטאנג היתה זו שפיתחה את תקן SCDMA, שהוא הגרסה הסינית של W-CDMA

שתי החברות יקדמו תקנים, טכנולוגיות ומתודולוגיות בדיקה עבור הדור החדש של תקשורת אלחוטית. קבוצת דטאנג היתה זו שפיתחה את תקן SCDMA, שהוא הגרסה הסינית של W-CDMA

נשיא ומנכ"ל קיסייט, רון נרססיאן (מימין) עם יו"ר ומנכ"ל דטאנג, ד"ר זהאן קייג'י
נשיא ומנכ"ל קיסייט, רון נרססיאן (מימין) עם יו"ר ומנכ"ל דטאנג, ד"ר זהאן קייג'י

חברת Keysight Technologies וקבוצת Datang Telecom הסינית חתמו על מזכר הבנות לשותפות אסטרטגית בפיתוח משותף של טכנולוגיות תקשורת עבור הדור החמישי (5G) של תקשורת אלחוטית. שתי החברות יפתחו ביחד טכנולוגיות תשתית לדור החמישי, קידום תקנים, ובניית והערכת אבות טיפוס.

מדובר בהמשך שיתוף הפעולה בין שתי החברות, אשר מרכזי הפיתוח שלהן עבדו ביחד גם בפיתוח טכנולוגיות לדור השלישי ולדור הרביעי. דטאנג טלקום הייתה החברה שפיתחה את התקן הסיני 3G TD-SCDMA, שפותח בהוראת הממשל כאלטרנטיבה מקומית לתקן W-CDMA העולמי. היא גם נחשבת לאחת מהחברות הבולטות בתחום ה-4G TD-LTE.

שיתוף הפעולה האסטרטגי יסייע לדטאנג לשכלל את טכנולוגיות 5G שלה, הציוד וערכות השבבים, ויסייע לקיסייט להעמיק את הידע שלה בתחום ציוד המדידה הדרוש עבור טכנולוגיות הדור החמישי. יו"ר ומנכ"ל דטאנג, ד"ר זהאן קייג'י, אמר ששתי החברות הרוויחו רבות משיתופי הפעולה הקודמים שלהן. "ההסכם הנוכחי יאיץ את הפיתוח של טכנולוגיות הדור החמישי, את המסחור לשהן ויסייע לנו לנצל הזדמנויות בשוק העולמי".

נשיא ומנכ"ל קיסייט, רון נרססיאן, אמר שחברת קיסייט תגביר את השקעותיה בפיתוח מערכות בדיקה לטכנולוגיות LTE-Advanced ו-5G. "נמשיך לסייע לקידום החדשנות בתחום הדור החמישי ביחד עם השותפים שלנו בעולם".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , חדשות , ציוד בדיקה , תקשורת