ועידת ההשקעות ישראל-סין השנייה תיערך בישראל

9 יוני, 2016

ועידת China-Israel Investment Summit :INNONATION צפויה להיות ועידת ישראל-סין הגדולה ביותר עד היום, ותיערך בהשתתפות כ-1,000 משקיעים ואנשי עסקים סיניים

ועידת INNONATION צפויה להיות ועידת ישראל-סין הגדולה ביותר עד היום, ותיערך בהשתתפות כ-1,000 משקיעים ואנשי עסקים סיניים

ועידת ישראל - סין להשקעות הראשונה
ועידת ישראל – סין להשקעות הראשונה

בעקבות הצלחת ועידת הטכנולוגיה, החדשנות וההשקעות הישראלית-סינית הראשונה, שנערכה בינואר 2016 בבייג'ין, יערך בתל אביב ב-24-26 בספטמבר 2016 אירוע שני של הוועידה הישראלית-סינית. ועידת INNONATION, המשותפת לשתי המדינות ובתמיכת ממשלות סין וישראל, תיערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב במקביל לשבוע החדשנות – DLD Innovation Festival שיתקיים בתל אביב סביב מועד זה.

הוועידה תארח בישראל מעל 1,000 אנשי עסקים ומשקיעים אסטרטגיים מסין עם כ-500 חברות היי-טק ישראליות. הוועידה פתוחה בפני יזמים וחברות במגוון תחומים ובראשם ערים חכמות, מכשור רפואי, אגריטק וקלינטק, אינטרנט ומובייל, ייצור מתקדם ותחומים נוספים שמעוררים עניין רב בקרב משקיעים מסין.

ועידת ההשקעות ישראל-סין היא יוזמה משותפת של קרן אינפיניטי ומשרד הכלכלה, לאור ההתעניינות הגוברת של חברות סיניות במשק הישראלי בשנים האחרונות, והרכישות שביצעו בו. בדומה לאירוע הראשון, מטרת האירוע היא עידוד שיתופי פעולה בין חברות ישראליות וסיניות בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות וההשקעות. מארגני הוועידה מצפים למעל 2,000 אורחים מתוכם כ- 1,000 אנשי עסקים ומשקיעים שיגיעו מסין. במסגרת שיתוף הפעולה בין המדינות, צפויים לקחת חלק בוועידה שרים מסין ומישראל, לצד נציגי זרועות הביצוע של ממשלת סין, NDRC ו-MOST.

הזדמנות למשוך משקיעים סיניים

מארגני הוועידה מציינים כי מעל 40 משקיעים בקרנות סיניות כבר הבטיחו את השתתפותם, ביניהם נציגים מהקרנות הסיניות: CDB, CICC, CiTiC, SSF ו- Legend. בין החברות הסיניות שישלחו נציגים להשתתף בוועידת ההשקעות ישראל-סין השנייה בתל-אביב ניתן למנות את ראשי Fuson, Tencents , Lenovo, Baidu, Neosoft, Citic, digital China, Cheata mobile,Cofco, BOE, LeTV, PPTV, Legend capital, Honycapital ורבים אחרים.

בכוונת מארגני הוועידה לפרסם את הפרופילים של החברות הישראליות המשתתפות באירוע בסין לפני האירוע כדי לעורר את העניין של המשקיעים ולהכין את הקרקע לפגישות עסקיות שיערכו במהלך הכנס. גלי דביר, ממארגני הכנס, מציינת: "החברות הישראליות שישתתפו בוועידה יזכו לפגישות מאורגנות מראש עם משקיעים פוטנציאליים ויוכלו להציג את המוצר שלהן על במת הכנס וליזום הזדמנויות עסקיות נוספות בפני משקיעים סינים המייצגים הון השקעה שיאפשר השקעות עתידיות״.

עמית לנג, מנכ''ל משרד הכלכלה וגואו גואנגצ'אנג, יו''ר פוסון בועידת השקעות ישראל - סין הראשונה
עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה וגואו גואנגצ'אנג, יו"ר פוסון בועידת השקעות ישראל – סין הראשונה

לדברי זיוה איגר, מנהלת הרשות להשקעות זרות ושת"פ תעשייתי במשרד הכלכלה: "סין היא מדינת יעד אסטרטגית של משרד הכלכלה ושל הרשות שאני עומדת בראשותה. מן העבר השני מדינת ישראל ותעשיית החדשנות שלה הם יעד מבחינת ההשקעות הסיניות. כך למשל צפוי כי ברוב הגדול של קרנות ההון סיכון הישראליות שיגייסו הון ב- 2016 יהיה משקיע סיני אחד לפחות. ההתעניינות הגבוהה של חברות ומשקיעים סיניים והמשאבים הגדולים העומדים לרשותם מהווים הזדמנות מבחינת חברות ישראליות. זאת, בפרט בסקטורים הכוללים אלמנטים של ייצור מתקדם שבו לישראל יש הרבה מה להציע ושמהצד הסיני נכלל בתוכנית החומש האחרונה של הממשלה הסינית".

בכירים מקבוצת סיטיק, בית ההשקעות הגדול ביותר בסין, הגיעו בשבוע שעבר לביקור הכנה בישראל לקראת ועידת ההשקעות שתיערך בספטמבר. לדברי אליזבת זאו, בכירה בבית ההשקעות CITIC: “קבוצת CITIC, השותפה אסטרטגית שהשתתפה בוועידה הראשונה שנערכה לפני 5 חודשים (ינואר 2016), הבינה את הפוטנציאל במפגש העסקי של  כ-100 חברות ישראליות עם 2,300 משקיעים סינים והזדמנויות עסקיות בהיקף של מיליארד דולר. למדנו מהלקוחות שלנו שהמשקיעים הסינים מעדיפים לבקר את החברות במדינתן ובסביבתן הטבעית לפני ביצוע השקעה״.

Summit website: www.China-Israel-Investment.com

Companies' database: http://www.innonation.io

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , השקעות והון סיכון